Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38931Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Κοσσυβάκη, Φωτεινή | el |
| dc.date.accessioned | 2025-05-05T10:23:21Z | - |
| dc.date.available | 2025-05-05T10:23:21Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38931 | - |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | Σχολικά εγχειρίδια | el |
| dc.subject | Δημοτικό σχολείο | el |
| dc.title | Η σχέση εκπαιδευτικού - μαθητή στον παιδαγωγικό και κοινωνικο-πολιτικό λόγο: το παράδειγμα των σχολικών εγχειριδίων της Γλώσσας του δημοτικού σχολείου | el |
| heal.type | journalArticle | - |
| heal.type.en | Journal article | en |
| heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
| heal.generalDescription | σσ. [143]-[192] | el |
| heal.generalDescription | Περιλαμβάνει παράρτημα | el |
| heal.classification | Σχέσεις δασκάλου και μαθητή | - |
| heal.classification | Εκπαιδευτική κοινωνιολογία | - |
| heal.dateAvailable | 2025-05-05T10:24:21Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
| heal.publicationDate | 1996 | - |
| heal.bibliographicCitation | Βιβλιογραφία:σ. [199]-201 | el |
| heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης | el |
| heal.journalName | Επιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 9 (1996) | el |
| heal.journalType | peer-reviewed | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Τόμος 9 (1996) | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Η σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή στον παιδαγωγικό και κοινωνικό-πολιτικό λόγο.pdf | 24.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License