Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38855
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουκούλη, Ελένηel
dc.contributor.authorKoukouli, Elenien
dc.date.accessioned2025-03-11T14:31:51Z-
dc.date.available2025-03-11T14:31:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38855-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΒιβλιοθήκηel
dc.subjectΤεχνητή Νοημοσύνηel
dc.subjectΧώροςel
dc.subjectΤρίτοι τόποιel
dc.subjectΓνώσηel
dc.subjectΠληροφορίαel
dc.subjectΑισθήσειςel
dc.subjectΣύγχρονη εποχήel
dc.subjectΧωρικό cloudel
dc.subjectLibraryen
dc.subjectAien
dc.subjectArtificial Inteligenceen
dc.subjectSpaceen
dc.subjectThird Placesen
dc.subjectKnowledgeen
dc.subjectInformationen
dc.subjectSensesen
dc.subjectModern-day ageen
dc.subjectSpacial clouden
dc.subjectTangibleen
dc.subjectIntangibleen
dc.subjectΥλικόel
dc.subjectΆυλοel
dc.titleFrom Ai to the Iel
dc.titleFrom Ai to the Ien
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.secondaryTitleΗ βιβλιοθήκη της σύγχρονης εποχής ως ένα χωρικό cloudel
heal.secondaryTitleThe library of modern-day age as a spacial clouden
heal.classificationΑρχιτεκτονικήel
heal.classificationArchitectureen
heal.classificationΤεχνητή Νοημοσύνηel
heal.classificationArtificial Inteligenceen
heal.classificationΧώροςel
heal.classificationSpaceen
heal.dateAvailable2025-03-11T14:32:51Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πολυτεχνική Σχολήel
heal.publicationDate2025-01-
heal.abstractΗ βιβλιοθήκη είναι ένας περίπλοκος χώρος, σχεδόν μυστηριακός και ατέρμονος στα βάθη του χρόνου. Όμως, έτσι είναι και η φύση της ανθρώπινης γνώσης και κατανόησης. Οι άνθρωποι επιθυμούμε να γνωρίσουμε το άγνωστο, όσο και αν μας τρομάζει η σκέψη, με την ίδια ένταση που επιθυμούμε την επαφή με άλλους. Μελετώντας την ιστορία της βιβλιοθήκης ως κτήριο και θεσμό διαχρονικά και τη θεωρία των τρίτων τόπων στην σύγχρονη εποχή, θέτουμε τα θεμέλια για την κατανόηση αυτού του σύνθετου χώρου. Ωστόσο, τι πρέπει να γίνει, όταν η τεχνολογία μπαίνει στην εξίσωση; Μέσα από τη συνύφανση της τεχνητής νοημοσύνης στον πυρήνα των κύριων λειτουργιών της βιβλιοθήκης, σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να αναζητήσει τη σύνδεση μεταξύ του υλικού και του άυλου, ώστε να επαναπροσδιορίσουμε την αντίληψή μας για τον χώρο, πέρα από τον απτό και φυσικό, και ο άνθρωπος να μπορέσει να βιώσει αισθητηριακά ολοκληρωμένες εμπειρίες γύρω από την κατάκτηση της γνώσης.el
heal.abstractThe library is a complex space, almost mysterious and everlasting in the mists of time. But so is the nature of human knowledge and understanding. People desire to know the unknown, no matter how frightening the thought may be, with the same intensity that we desire contact with others. By studying the history of the library as a building and as a concept throughout time and the theory of third places in modern times, we lay the foundation for understanding this intricate space. But what is to be done when technology comes into the equation? Through the interweaving of Artificial Intelligence into the library’s core functions, the purpose of this diploma thesis is to seek the connection between the tangible and the immaterial, in order to redefine our perception of space, beyond the physical, so that man can experience sensory integrated experiences around the acquisition of knowledge.en
heal.advisorNameΓαλανός, Κάρολοςel
heal.committeeMemberNameΓαλανός, Κάρολοςel
heal.committeeMemberNameΡυμενίδης, Γιώργοςel
heal.committeeMemberNameΚοτζιά, Κατερίναel
heal.committeeMemberNameGalanos, Carolosen
heal.committeeMemberNameRimenidis, Yorgosen
heal.committeeMemberNameKotzia, Katerina
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages183 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΑΡΧ



This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons