Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαναβούλης, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2025-03-10T15:55:09Z-
dc.date.available2025-03-10T15:55:09Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38846-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΓραμματισμόςel
dc.subjectΚριτικός Γραμματισμόςel
dc.subjectΚριτική Ανάλυση Λόγουel
dc.subjectΠολυτροπικά Κείμεναel
dc.titleΔιαφήμιση και η αξιοποίιησή της στο γλωσσικό μάθημα στα πλαίσια του κριτικού γραμματισμούel
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.dateAvailable2025-03-10T15:56:09Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολήel
heal.publicationDate2024-12-
heal.abstractΣτη σύγχρονη καταναλωτική εποχή ο τομέας της διαφήμισης αποτελεί τον κύριο πυρήνα προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσα από τις ποικίλες μεθόδους διαφήμισης οι εταιρείες έχουν τη δυνατότητα ανάδειξης των διαφημιστικών αντικειμένων τους, σε συνδυασμό με την αποτύπωση διαφόρων κοινωνικών και πολιτισμικών στοιχείων που επιβάλλουν οι σύγχρονες κοινωνίες. Στη συγκεκριμένη διπλωματική εργασία αντικείμενο μελέτης και ανάλυσης αποτελεί η διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας ΕΛΕΠΑΠ, η οποία αποτελείται από τρείς τηλεοπτικές διαφημίσεις που χαρακτηρίζονται ως πολυτροπικά κείμενα. Υπό τη σκοπιά του Γραμματισμού και της Κριτικής Ανάλυσης Λόγου, γίνεται ανάλυση των συγκεκριμένων διαφημίσεων, τόσο σε επίπεδο κοινωνικό-πολιτισμικό, όσο και σε γλωσσικό. Μέσω αυτής της ανάλυσης, δημιουργείται μια διδακτική παρέμβαση στο Γλωσσικό Μάθημα του Δημοτικού Σχολείου, που θέτει ως κύριο στόχο την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών και την ώθηση τους προς ενεργητική δράση στη λήψη των ποικίλων ερεθισμάτων και μηνυμάτων που λαμβάνουν σε σχέση με τις επιτάξεις της σύγχρονης εποχής. Τα αναμενόμενα αποτελέσματα μετά και τη διαδικασία της διδακτικής παρέμβασης, επικεντρώνονται στο εάν και σε ποιο βαθμό η συγκεκριμένη διδακτική παρέμβαση μπορεί να υλοποιηθεί και να εφαρμοστεί στα πλαίσια του σχολικού περιβάλλοντος.el
heal.advisorNameΓκαραβέλας, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓκαραβέλας, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΜίχου, Αικατερίνη-Αλίκηel
heal.committeeMemberNameΖάγκος, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίαςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages76el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M.E. Καναβούλης Χρήστος. 2024pdf880.82 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons