Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38829
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γρέβιας, Διονύσιος | el |
dc.date.accessioned | 2025-03-07T09:23:47Z | - |
dc.date.available | 2025-03-07T09:23:47Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38829 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Μικροεπεξεργαστές | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.title | Εκπαίδευση στους μικροεπεξεργαστές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Μικροεπεξεργαστές - Εκπαίδευση | - |
heal.dateAvailable | 2025-03-07T09:24:48Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών | el |
heal.publicationDate | 2025 | - |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία εστιάζει στην παρουσίαση και την ανάλυση του Arduino, μιας πλατφόρμας ανοιχτού κώδικα που έχει επαναστατήσει στον χώρο των ηλεκτρονικών, του προγραμματισμού και των DIY εφαρμογών. Αρχικά, γίνεται μια αναδρομή στην εξέλιξη των υπολογιστών και παρουσιάζονται οι πέντε γενιές τους, από τα πρώτα μηχανικά συστήματα έως τη σημερινή εποχή της τεχνητής νοημοσύνης και της 5ης γενιάς. Στη συνέχεια, το Arduino αναλύεται από την οπτική των τεχνικών χαρακτηριστικών του, με λεπτομερή αναφορά στα συστατικά του στοιχεία, το περιβάλλον προγραμματισμού και τα παραδείγματα χρήσης του. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στη συμβολή του στην εκπαίδευση, ως ένα εργαλείο που ενισχύει τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη και τη συνεργασία των μαθητών. Εξετάζεται επίσης η χρήση του σε πεδία όπως η ρομποτική, ο αυτοματισμός οικιακών συστημάτων, το Internet of Things (IoT) και η επιστημονική έρευνα. Η εργασία ενσωματώνει ανασκοπήσεις επιστημονικών άρθρων που τεκμηριώνουν τη σημασία του Arduino στην εκπαίδευση STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά) και εξετάζει τις μελλοντικές του προοπτικές. Τέλος, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και πειράματα, παρουσιάζεται η εφαρμογή του Arduino ως εργαλείο μάθησης και καινοτομίας σε ποικίλους τομείς. Η εργασία καταλήγει υπογραμμίζοντας τον εκπαιδευτικό αντίκτυπο του Arduino και προτείνει τη διεύρυνση της χρήσης του σε πραγματικά περιβάλλοντα μάθησης και έρευνας. | el |
heal.abstract | This thesis focuses on presenting and analyzing Arduino, an open-source platform that has revolutionized electronics, programming, and DIY applications. Initially, the evolution of computers is reviewed, highlighting the five generations, from the earliest mechanical systems to today’s era of artificial intelligence and fifth-generation computing. Next, the Arduino platform is examined in terms of its technical specifications, detailing its components, programming environment, and usage examples. Special emphasis is placed on its role in education as a tool that fosters creativity, critical thinking, and student collaboration. Additionally, its applications in fields such as robotics, home automation, the Internet of Things (IoT), and scientific research are explored. The thesis incorporates reviews of scientific articles that emphasize the importance of Arduino in STEM education (Science, Technology, Engineering, Mathematics) and discusses its future potential. Finally, through practical examples and experiments, Arduino is presented as a tool for learning and innovation across various domains. The thesis concludes by highlighting Arduino's educational impact and proposes its expanded use in real-world learning and research environments. | en |
heal.advisorName | Γλαβάς, Ευριπίδης | el |
heal.committeeMemberName | Τζάλλας, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννακέας, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 63 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΓΡΕΒΙΑ Σ- ΠΕΡΙΛΗΨΗ.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License