Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλεξίου, Κωνσταντίναel
dc.date.accessioned2025-02-19T11:12:43Z-
dc.date.available2025-02-19T11:12:43Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38780-
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΤ.Π.Ε.el
dc.subjectΕιδική Αγωγήel
dc.subjectICTen
dc.subjectSpecial Educationen
dc.titleΑξιοποίηση των ΤΠΕ στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.titleICT in early childhooden
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευση-
heal.dateAvailable2025-02-19T11:13:43Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Κοινωνικών Επιστημών.Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.publicationDate2024-
heal.abstractΗ εν λόγω πτυχιακή εργασία που έχει ως θέμα την «Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην προσχολική ηλικία» στηρίχθηκε στην ανάλυση των διαφόρων ορολογιών, που έχουν αποδοθεί στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)., και πιο συγκεκριμένα στη λειτουργία αυτών ως εργαλείο μάθησης. Ιδιαίτερα, γίνεται αναφορά στους ορισμούς των Τ.Π.Ε., στις φάσεις ένταξής τους γενικότερα στην εκπαίδευση, καθώς επίσης και στους στόχους τους οποίους έχουν ορίσει τα σύγχρονα προγράμματα σπουδών. Επιπλέον, γίνεται καταγραφή των εκπαιδευτικών λογισμικών που υπάρχουν, ξεκινώντας με τον ορισμό τους και συνεχίζοντας με τα είδη και τα χαρακτηριστικά τους. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στην επίδραση των Τ.Π.Ε. σε όλες τις φάσεις και τομείς της ανάπτυξης των παιδιών προσχολικής ηλικίας, όπως στην κοινωνική και γνωστική ανάπτυξη, ενώ καταγράφονται και τα βασικότερα χαρακτηριστικά τα οποία θα πρέπει να διαθέτει ένας παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας, καθώς και ο ρόλος αυτού, προκειμένου η ένταξη των Τ.Π.Ε. να γίνει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Τέλος, πραγματοποιείται ενδελεχής αναφορά στο κομμάτι της Ειδικής Αγωγής. Πιο συγκεκριμένα, αναφέρονται τα οφέλη από τη συμβολή των Τ.Π.Ε. στην Ειδική Αγωγή και στο πως θα μπορούσε να εφαρμοστεί. Τέλος, εξάγονται τα συμπεράσματα από όλη την έρευνα που πραγματοποιήθηκε, με το γενικότερο να είναι πως οι Τ.Π.Ε. κρίνεται αναγκαίο να ενταχθούν στην εκπαιδευτική διαδικασία της προσχολικής ηλικίας. Γι’ αυτό, θα πρέπει αρμόδιοι φορείς, μαζί με εκπαιδευτικούς και μαθητές, να πραγματοποιήσουν ο καθένας από την πλευρά του όλες αυτές τις διαδικασίες που απαιτούνται προκειμένου η ενέργεια αυτή να καταστεί εφικτή, όσο πιο σύντομα γίνεται.el
heal.abstractThe thesis under the title "ICT in early childhood education" is based on the analysis of the various terminologies, which have been attributed to Information and Communication Technologies (ICT), and more specifically on their function as a learning tool. In particular, starting with the definitions of ICT, the phases of their inclusion in education in general, as well as the goals that have been set in modern study programs. In addition, a record is made of the educational software that exists, starting with their definition, while it continues by mentioning types and features. Then, reference is made to the effect of ICT. in all phases and areas of children's development, such as the social and cognitive development. The most basic characteristics that the teachers should have, as well as their role are also recorded, in order for the inclusion of ICT to be done in the most efficient way. Finally, thorough reference is made to the part of Special Education. More specifically, the benefits from the contribution of ICT in Special Education and how it could be implemented. Finally, the conclusions are drawn from all the research carried out, the most general being that the ICT. is deemed necessary to be implemented in the educational process of preschool age. Therefore, relevant authorities along with teachers and students, should carry out each on their part, all these procedures required for this action to become feasible.en
heal.advisorNameΝάτσης, Αντώνιοςel
heal.committeeMemberNameΝάτσης, Αντώνιοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων.Σχολή Κοινωνικών Επιστημών.Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages63 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons