Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38626
Title: Το πολιτικό μάρκετινγκ στην ελληνική πραγματικότητα
Political marketing in greek reality
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
Subject classification: Μάρκετινγκ
Keywords: Πολιτικό μάρκετινγκ,Πολιτική επωνυμία,Πολιτική αγορά,Πολιτικός καταναλωτής,Κοινωνικά μέσα και πολιτική,Political marketing,Political branding,Political consumer,Sosial media and politics
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38626
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18331
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Παπαχρήστου Αικατερίνη (2024).pdf3.15 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons