Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38598
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
dc.date.accessioned | 2024-12-02T10:16:57Z | - |
dc.date.available | 2024-12-02T10:16:57Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38598 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18303 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων | el |
dc.subject | Σχολή Επιστημών Αγωγής | el |
dc.subject | Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
dc.subject | Ιστορία | el |
dc.title | Χρονικό του πανεπιστημιακού έτους 2002-2003 | el |
heal.type | journalArticle | - |
heal.type.en | Journal article | en |
heal.type.el | Άρθρο περιοδικού | el |
heal.secondaryTitle | Προεδρία Σπυρίδων Πανταζής | el |
heal.generalDescription | σ. [235]-[239] | el |
heal.classification | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών--Ιστορία | el |
heal.dateAvailable | 2024-12-02T10:17:57Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.publicationDate | 2003 | - |
heal.bibliographicCitation | -- | - |
heal.publisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.journalName | Επιστημονική επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων; Τόμ. 2 (2003) | el |
heal.journalType | peer-reviewed | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Τόμος 2 (2003) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Χρονικό του πανεπιστημιακού έτους 2002-2003.pdf | 143.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License