Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑηδόνη, Νεφέλη-Αριάδνηel
dc.date.accessioned2024-11-14T08:15:07Z-
dc.date.available2024-11-14T08:15:07Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38538-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18243-
dc.rightsCC0 1.0 Universal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΔιαταραχές φωνήςel
dc.subjectΑνατομία αναπνευστικού και φωνολογικού συστήματοςel
dc.subjectΦυσιολογία του αναπνευστικού και φωνολογικού συστήματοςel
dc.titleΔιαταραχές φωνής: μια λογοθεραπευτική προσέγγιση στον παιδιατρικό πληθυσμόel
heal.typebachelorThesisel
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΛογοθεραπεία
heal.dateAvailable2024-11-14T08:16:07Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας.Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.publicationDate2024-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αναφέρεται στη φωνή (ανατομία& φυσιολογία) και στις διαταραχές της στον παιδιατρικό πληθυσμό. Στο πρώτο και γενικό μέρος γίνεται μια αναφορά για το τι είναι φωνή και πώς επιδρά στη ζωή μας και ειδικότερα στη ζωή των παιδιών και τα πρώτα στάδια ανάπτυξής τους. Έπειτα, γίνεται μια ιστορική αναδρομή στις θεωρίες και τα πειράματα που έγιναν για να αντιληφθούμε τον τρόπο με τον οποίο παράγουμε φώνηση. Στη συνέχεια, προχωρούμε στο Α’ Ειδικό μέρος όπου αναφερόμαστε στην ανατομία και φυσιολογία του αναπνευστικού και φωνολογικού συστήματος. Επιπλέον, γίνονται αντιληπτές οι διαφορές του παιδικού λάρυγγα με αυτόν του ενήλικα και αναφέρονται οι μέθοδοι εξέτασης και αξιολόγησης της φωνής και του λάρυγγα στον παιδιατρικό πληθυσμό. Στο Β μέρος εισαγόμαστε στις συνηθέστερες από τις διαταραχές φώνησης που αφορούν παιδιά και ποικίλλουν σε επίπεδο σοβαρότητας (αφωνία& δυσφωνίες). Επίσης, διακρίνονται σε οργανικές και λειτουργικές ανάλογα με την αιτιολογία τους. Ακόμα, η εργασία σε αυτό το μέρος αναφέρεται στα εργαλεία αξιολόγησης αυτών των παθολογιών με την λήψη λογοπαθολογικού ιστορικού και την αντιληπτική αξιολόγηση που γίνεται από έναν λογοθεραπευτή. Τέλος, καταλήγει στην θεραπεία φωνής με βασικότερο στόχο την σίτιση και κατάποση του παιδιού σε σοβαρότερες παθήσεις, αλλά και την βελτίωση της ποιότητας φωνής ώστε να επιτύχουμε την βελτίωση της ζωής και την ομαλή ένταξη του παιδιού στο κοινωνικό σύνολο. Σίγουρα, στις περισσότερες περιπτώσεις η προσοχή στρέφεται στην έναρξη παραγωγής φωνής. Συνοψίζοντας, ένα επιτυχημένο θεραπευτικό πρόγραμμα βασίζεται στην λήψη των απαραίτητων πληροφοριών από το ιστορικό, όπως και στην αξιολόγηση.el
heal.advisorNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.committeeMemberNameΖιάβρα, Ναυσικάel
heal.academicPublisherΣχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages45 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Π.Ε. Αηδόνη Ν. (2024).pdf623.22 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons