Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38527
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Πεπόνη, Ευθαλία | el |
dc.date.accessioned | 2024-11-08T06:06:12Z | - |
dc.date.available | 2024-11-08T06:06:12Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38527 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18232 | - |
dc.rights | Attribution 3.0 United States | * |
dc.rights | Attribution 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/ | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/ | * |
dc.subject | Συνεργασία εκπαιδευτικών- γονέων | el |
dc.subject | Parental involvement | en |
dc.subject | Primary education | en |
dc.subject | Γονική εμπλοκή | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Teacher-parent cooperation | en |
dc.title | Απόψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης σχετικά με τη γονεϊκή εμπλοκή στο σχολικό περιβάλλον καθώς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν | el |
dc.title | Options of teachers in private education regarding parental involvement and the factors affecting it | en |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Εκπαίδευση | el |
heal.dateAvailable | 2024-11-08T06:07:12Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.publicationDate | 2024-09 | - |
heal.abstract | Η διπλωματική εργασία εξετάζει τις απόψεις των εκπαιδευτικών σχετικά με τη γονική εμπλοκή στην Α/θμια εκπαίδευση καθώς και τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Βασικά δίνεται έμφαση στην αναγκαιότητα της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας με απώτερο σκοπό τις καλύτερες ακαδημαϊκές επιδόσεις των παιδιών και την αποτελεσματικότερη μάθηση. | el |
heal.abstract | The diplomatic work the thesis examies the oponions of Primary Education teachers as well as the factors that influence it.It basically emphasides the necessity of school ahd family cooperation with the ultimate goal and of the best academic performance of the children and the most effective learning. | en |
heal.advisorName | Σακελλαρίου, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Σακελλαρίου, Μαρία | el |
heal.committeeMemberName | Ζάραγκας, Χαρίλαος | el |
heal.committeeMemberName | Κούτρας, Βασίλειος | - |
heal.academicPublisher | Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 121 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
M.E._ Πεπόνη,Ε_(2024).pdf | 2.57 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License