Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38515
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤάσι, Κλέαel
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Λουκίαel
dc.date.accessioned2024-11-05T05:46:16Z-
dc.date.available2024-11-05T05:46:16Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38515-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18220-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΦωνολογική ενημερότηταel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές διαταραχέςel
dc.subjectΑναγνωστικές δυσκολίεςel
dc.titleΟ ρόλος της φωνολογικής ενημερότητας στην ειδική μαθησιακή διαταραχήel
dc.title“The role of phonological awareness in specific learning difficulties”en
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΛογοθεραπεία-
heal.dateAvailable2024-11-05T05:47:16Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.publicationDate2024-
heal.abstractΗ ειδική μαθησιακή διαταραχή έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης των τελευταίων ετών τόσο στον τομέα ψυχολογίας όσο και στον τομέα εκπαίδευσης. Οι αδυναμίες των γλωσσικών δεξιοτήτων που καταγράφονται στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες έχουν κινήσει το ενδιαφέρον ποικίλλων ερευνητών για την εύρεση μίας πιθανής εξήγησης. Η φωνολογική ενημερότητα, δηλαδή η ικανότητα να αναλύει κάποιος τον λόγο (προφορικό-γραπτό) σε απλούστερες δομές και να μπορεί να τα διαχειρίζεται, συνδέεται στενά με την διαταραχή αυτή. Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να αναλύσει την συσχέτιση των μαθησιακών δυσκολιών με την φωνολογική επίγνωση και κατ ́επέκταση με τις γλωσσικές αδυναμίες που συνοδεύουν την διαταραχή. Συγκεκριμένα τις αναγνωστικές αδυναμίες και τις αδυναμίες στον γραπτό λόγο. Επιπροσθέτως η εργασία περιλαμβάνει και τρόπους πρώιμης διάγνωσης και στη συνέχεια κατάλληλους τρόπους παρέμβασης της διαταραχής.el
heal.advisorNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΖακοπούλου, Βικτωρίαel
heal.committeeMemberNameΤόκη, Ευγενίαel
heal.committeeMemberNameΠαπαδοπούλου, Σουλτάναel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages69 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΕ_Τάσι_Κωνσταντίνου_SLT_2024.pdfΠτυχιακή εργασία1.39 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons