Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38515
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Τάσι, Κλέα | el |
dc.contributor.author | Κωνσταντίνου, Λουκία | el |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T05:46:16Z | - |
dc.date.available | 2024-11-05T05:46:16Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38515 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18220 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Φωνολογική ενημερότητα | el |
dc.subject | Ειδικές μαθησιακές διαταραχές | el |
dc.subject | Αναγνωστικές δυσκολίες | el |
dc.title | Ο ρόλος της φωνολογικής ενημερότητας στην ειδική μαθησιακή διαταραχή | el |
dc.title | “The role of phonological awareness in specific learning difficulties” | en |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Λογοθεραπεία | - |
heal.dateAvailable | 2024-11-05T05:47:16Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.publicationDate | 2024 | - |
heal.abstract | Η ειδική μαθησιακή διαταραχή έχει αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης των τελευταίων ετών τόσο στον τομέα ψυχολογίας όσο και στον τομέα εκπαίδευσης. Οι αδυναμίες των γλωσσικών δεξιοτήτων που καταγράφονται στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες έχουν κινήσει το ενδιαφέρον ποικίλλων ερευνητών για την εύρεση μίας πιθανής εξήγησης. Η φωνολογική ενημερότητα, δηλαδή η ικανότητα να αναλύει κάποιος τον λόγο (προφορικό-γραπτό) σε απλούστερες δομές και να μπορεί να τα διαχειρίζεται, συνδέεται στενά με την διαταραχή αυτή. Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να αναλύσει την συσχέτιση των μαθησιακών δυσκολιών με την φωνολογική επίγνωση και κατ ́επέκταση με τις γλωσσικές αδυναμίες που συνοδεύουν την διαταραχή. Συγκεκριμένα τις αναγνωστικές αδυναμίες και τις αδυναμίες στον γραπτό λόγο. Επιπροσθέτως η εργασία περιλαμβάνει και τρόπους πρώιμης διάγνωσης και στη συνέχεια κατάλληλους τρόπους παρέμβασης της διαταραχής. | el |
heal.advisorName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.committeeMemberName | Ζακοπούλου, Βικτωρία | el |
heal.committeeMemberName | Τόκη, Ευγενία | el |
heal.committeeMemberName | Παπαδοπούλου, Σουλτάνα | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 69 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΠΕ_Τάσι_Κωνσταντίνου_SLT_2024.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License