Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38495
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ζώτου, Σπυριδούλα | el |
dc.contributor.author | Zotou, Spyridoula | en |
dc.date.accessioned | 2024-10-30T07:11:26Z | - |
dc.date.available | 2024-10-30T07:11:26Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38495 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18200 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Γλωσσική ανάπτυξη | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Θεατρικό παιχνίδι | el |
dc.title | Οι στάσεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση του θεατρικού παιχνιδιού στη γλωσσική εκπαίδευση μαθητών/τριών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.type | masterThesis | el |
heal.type.en | Master thesis | en |
heal.type.el | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
heal.classification | Εκπαίδευση και γλωσσική ανάπτυξη | el |
heal.dateAvailable | 2024-10-30T07:12:26Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή | el |
heal.publicationDate | 2024-10 | - |
heal.abstract | Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις στάσεις και τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και ειδικότερα των δασκάλων σχετικά με το θεατρικό παιχνίδι και την αξιοποίησή του στη γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το πρώτο μέρος της εργασίας αποτελεί το θεωρητικό πλαίσιο. Στο πρώτο κεφάλαιο εμπεριέχονται θέματα σχετικά με την έννοια, τις θεωρίες και τις τεχνικές του θεατρικού παιχνιδιού καθώς και με τη θέση του στο σχολικό αναλυτικό πρόγραμμα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και με το ρόλο του δασκάλου κατά τη διεξαγωγή του. Στο δεύτερο κεφάλαιο εξετάζεται η έννοια του γραμματισμού και αναδεικνύονται οι παιδαγωγικές πρακτικές του, ενώ επιχειρείται και μια προσέγγιση στοιχείων που αφορούν το γραμματισμό της πρώτης σχολικής ηλικίας. Το θεωρητικό μέρος κλείνει με μια μικρή ανάλυση της σχέσης του κριτικού γραμματισμού με το θεατρικο παιχνίδι και τις τεχνικές του. Το δεύτερο μέρος της εργασίας αποτελεί την παρουσίαση και τη συζήτηση της έρευνας. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται τα ερευνητικά ερωτήματα, ο σκοπός, το μεθοδολογικό πλαίσιο της έρευνας, η επιλογή του δείγματος καθώς και το ερευνητικό εργαλείο, το ερωτηματολόγιο, το οποίο, αφού σχεδιάστηκε και συμπληρώθηκε από ένα δείγμα 95 δασκάλων 12 δημοτικών σχολείων της πόλης των Ιωαννίνων, υποβλήθηκε σε στατιστική ανάλυση. Έπειτα, παρουσιάζονται και σχολιάζονται τα αποτελέσματα της περιγραφικής και της επαγωγικής στατιστικής. Η εργασία κλείνει με τα συμπεράσματα, στα οποία συνοψίζονται οι βασικές παρατηρήσεις που απορρέουν από τα ερευνητικά αποτελέσματα. Εξετάζεται το κατά πόσο η εν λόγω έρευνα επιβεβαίωσε τις αρχικές υποθέσεις και τους σκοπούς του ερευνητή. Στον επίλογο διατυπώνονται κάποιες προτάσεις σχετικά με την ενίσχυση της συμβολής της θεατρικής παιδείας στη γλωσσική ανάπτυξη των μαθητών του δημοτικού σχολείου. | el |
heal.advisorName | Γκαραβέλας, Κωνσταντίνος | el |
heal.committeeMemberName | Ζάγκος, Χρήστος | el |
heal.committeeMemberName | Γούγα, Γεωργία | el |
heal.committeeMemberName | Γκαραβέλας, Κωνσταντίνος | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Φιλοσοφική Σχολή. Τμήμα Φιλοσοφίας | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 128 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΦΛΣ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Μ.Ε. Ζώτου Σπυριδούλα (2024).pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License