Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38477
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣαββίδου, Θεοπούλαel
dc.date.accessioned2024-10-22T05:22:40Z-
dc.date.available2024-10-22T05:22:40Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38477-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18182-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιαταραχές ομιλίαςel
dc.subjectΑπραξίαel
dc.subjectΠαιδική απραξίαel
dc.subjectΜελέτη περίπτωσηςel
dc.titleΣύγχρονα δεδομένα για την παιδική απραξία της ομιλίας - Μελέτη περίπτωσηςel
dc.titleContemporary information about childhood apraxia of speech - Case studyen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΛογοθεραπεία-
heal.dateAvailable2024-10-22T05:23:40Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.publicationDate2024-
heal.abstractΗ εν λόγω εργασία δημιουργήθηκε με σκοπό να μελετήσει και να συγκεντρώσει τα δεδομένα που υφίστανται για την CAS εστιάζοντας στις πιο πρόσφατες καταγραφές. Για να επιτευχθεί το εγχείρημα αυτό, πραγματοποιείται αρχικά μία περιγραφή της παιδικής απραξίας της ομιλίας που αφορά στον ορισμό της, τα αίτια, τον επιπολασμό, τον βαθμό βαρύτητας, τα είδη απραξίας. Στη συνέχεια, παρατίθενται τα κλινικά χαρακτηριστικά, τόσο τα ευρέως αποδεκτά όσο και τα δευτερεύοντα ενώ γίνεται επίσης αναφορά και στα ελλείμματα που μπορεί να εντοπίζονται σε διάφορους τομείς όπως ο γνωστικός και ο μεταγλωσσικός. Ακολουθεί η παρουσίαση της τυπικής διαδικασίας που προϋποτίθεται για έγκυρη διάγνωση καθώς και μία ανάλυση σχετικά με τις πιο συχνές διαταραχές για τις οποίες χρειάζεται να δίνεται προσοχή κατά τη διαφορική διάγνωση. Το επόμενο κεφάλαιο περιλαμβάνει το πλαίσιο της λογοθεραπευτικής παρέμβασης που ενδείκνυται να ακολουθεί ο κλινικός και παραθέτει την ανάλυση μερικών από των προτιμώμενων θεραπευτικών τεχνικών. Εν συνεχεία πραγματοποιείται μία σύντομη σύγκριση της διαταραχής στον παιδιατρικό και τον ενήλικο πληθυσμό όπου καταγράφονται οι βασικές ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τους με σκοπό να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο το θεωρητικό υπόβαθρο. Ολοκληρώνοντας, το τελευταίο κεφάλαιο περιλαμβάνει την παρουσίαση ενός παιδιού με CAS όπου αναλύεται το κλινικό του προφίλ, η διαδικασία αξιολόγησης, τα συμπτώματα και η παρέμβαση που ακολουθείται. Με αυτό τον τρόπο, συσχετίζονται και επιβεβαιώνονται στοιχεία της βιβλιογραφίας με την κλινική πράξη.el
heal.advisorNameΝάσιος, Γρηγόριοςel
heal.committeeMemberNameΝάσιος, Γρηγόριοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείαςel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages85 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Πτυχιακές Εργασίες Προπτυχιακών Φοιτητών

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΕ_Σαββίδου Θεοπούλα_SLT_2024.pdfΠτυχιακή εργασία2.75 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons