Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38447
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔιαμαντακίδου, Αθανασίαel
dc.contributor.authorΘεολόγου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2024-10-14T05:57:28Z-
dc.date.available2024-10-14T05:57:28Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38447-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18152-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.titleΟ ρόλος και η ένταξη του θεατρικού παιχνιδιού στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.titleThe role and inclusion of theatrical play in preschool educationen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευση-
heal.classificationPreschool education-
heal.dateAvailable2024-10-14T05:58:29Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.publicationDate2024-
heal.abstractΕίναι ευρέως γνωστή η αξία του θεάτρου σε βάθος αιώνων. Στην εκπαιδευτική διαδικασία η θεατρική αγωγή κατέχει τη δική της μοναδική θέση, παρατηρείται σε διάφορες μορφές και έχει ως σκοπό την ολιστική προσέγγιση της μάθησης. Δεδομένου ότι κατά την προσχολική ηλικία το παιχνίδι αποτελεί το αποτελεσματικότερο μέσο για την επίτευξη των εκπαιδευτικών σκοπών, γίνεται κατανοητό ότι ένας συνδυασμός θεάτρου και παιχνιδιού συνιστά ένα από τα καταλληλότερα εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά που ανήκουν στο συγκεκριμένο ηλιακό πλαίσιο. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού κατά τη διαδικασία του θεατρικού παιχνιδιού είναι συγκεκριμένος και ιδιαίτερα σημαντικός. Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση, γίνεται μια γενική αναφορά στην έννοια του θεατρικού παιχνιδιού, αναλύονται ενδελεχώς ο ορισμός, η πορεία του ανάμεσα στα χρόνια, το πως αυτό εντάσσεται στην προσχολική εκπαίδευση, τα αναπτυξιακά οφέλη που παρέχει αλλά και πληθώρα παραδειγμάτων προσαρμοσμένα, για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Επιπλέον, γίνεται εκτενής αναφορά στο ρόλο του εκπαιδευτικού και στα χαρακτηριστικά τα οποία πρέπει να διαθέτει για τη διδασκαλία του θεάτρου. Τέλος, επισημαίνονται όλες εκείνες οι δυσκολίες με τις οποίες έρχονται αντιμέτωποι οι εκπαιδευτικοί στην προσπάθεια τους να εντάξουν το θεατρικό παιχνίδι στην προσχολική εκπαίδευση καθώς και προτάσεις αντιμετώπισης αυτών.el
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.committeeMemberNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.committeeMemberNameΚανέλλου, Νικολίτσαel
heal.committeeMemberNameΝάτσης, Αντώνιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages101 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons