Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38393
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπάζογλου, Μαρκέλλα | el |
dc.date.accessioned | 2024-09-24T08:59:18Z | - |
dc.date.available | 2024-09-24T08:59:18Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38393 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18098 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Ψηφιακή τεχνολογία | el |
dc.subject | Προσχολική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Παιδιά προσχολικής ηλικίας | el |
dc.title | Αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών στη μουσειακή εκπαίδευση | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Μουσειακή εκπαίδευση | - |
heal.dateAvailable | 2024-09-24T09:00:19Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
heal.publicationDate | 2024 | - |
heal.abstract | Οι πολιτιστικοί οργανισμοί στη σημερινή εποχή της ψηφιοποίησης και της νέας τεχνολογίας έχουν αρχίσει να στρέφουν την εστίασή τους στα ψηφιακά μέσα και τις εφαρμογές πολυμέσων προκειμένου να μην θεωρηθούν ξεπερασμένοι και να προσελκύσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Στόχος τους είναι να προσφέρουν στους επισκέπτες τους μια νέα ματιά σε καθιερωμένες πολιτιστικές δραστηριότητες και να ενισχύσουν τις πολιτιστικές εμπειρίες. Διατηρώντας αυτό το πνεύμα, τα μουσεία στη σύγχρονη εποχή επιδιώκουν ενεργά να διευρύνουν το κοινό τους αξιοποιώντας διαφόρων ειδών ψηφιακές τεχνολογίες. Έτσι, μπορούν να προσελκύσουν άτομα που διαφορετικά δεν θα είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν πολιτιστικές εκδηλώσεις, σχεδιάζοντας και εκτελώντας δραστηριότητες για όλους τους τύπους επισκεπτών, συμπεριλαμβανομένων φοιτητών, εκπαιδευτών, λάτρεις της τέχνης, άτομα με αναπηρίες, ηλικιωμένους και αλλοδαπούς. Τα διαδραστικά πολυμέσα, τα οποία συνδυάζουν ήχο, βίντεο, εικόνα και κείμενο και ενθαρρύνουν και επιτρέπουν την ενεργό συμμετοχή των επισκεπτών του μουσείου σε μουσειακές δραστηριότητες, είναι ένα παράδειγμα του πώς οι νέες τεχνολογίες ενισχύουν την επικοινωνία και τα εκπαιδευτικά προγράμματα των μουσείων σε αυτήν την πολιτιστική μετάβαση. Τα μουσεία μπορούν να ενισχύσουν την εκπαιδευτική τους αποστολή και να καλλιεργήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τις κοινότητες που υπηρετούν χρησιμοποιώντας μια ποικιλία ψηφιακών εκπαιδευτικών προγραμμάτων και οπτικοακουστικών υποδομών. Στόχος της εν λόγω εργασίας είναι να αναδείξει τον ψηφιακό μετασχηματισμό των μουσείων και πώς αυτός μπορεί να βοηθήσει στην εκπαιδευτικά προγράμματα που παρέχονται από τα μουσεία. | el |
heal.abstract | In the modern times of digitalisation and new technology advancements, cultural organisations have shifted their focus towards digital media and multimedia apps to keep updated with the latest trends and attract the public’s interest. Their goal is to offer visitors a fresh take on already established cultural activities and to reinforce cultural experiences. Considering this, nowadays museums actively pursue to broaden their target group by utilising various types of digital technologies. Therefore, they can attract visitors who otherwise wouldn’t have been able to attend cultural events. To this goal, cultural activities are planned and offered to all types of visitors, namely, students, teachers, art enthusiasts, the elderly, foreigners, and people with disabilities. Interactive multimedia, which combine image, sound, video and text both encourage and allow visitors to actively participate in the museum activities. They also set an example of how new technologies can help museums achieve their communicative and educational goals using various digital educational programs and audiovisual infrastructure. The aim of the present dissertation is to highlight the digital transition of museums and showcase the way such transition can support the educational activities offered by the museums. | en |
heal.advisorName | Νάτσης, Αντώνης | el |
heal.committeeMemberName | Καινούργιου, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Νάτσης, Αντώνης | el |
heal.committeeMemberName | Κανέλλου, Νικολίτσα | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.numberOfPages | 51 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License