Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜπαλτά, Κυριακήel
dc.date.accessioned2024-09-04T11:26:47Z-
dc.date.available2024-09-04T11:26:47Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38354-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕπικοινωνία σε οργανισμούςel
dc.subjectΜελέτες αναγκώνel
dc.titleΣχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίαςel
dc.typeconferenceItem
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.dateAvailable2024-09-04T11:27:47Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2008-09-25-
heal.bibliographicCitationΜπαλτά, Κ. (2008) Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. In 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Π.Ι. Retrieved from http://17conf.lib.uoi.gr/index.php/en/1i-imera.htmlel
heal.abstractΗ βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στα πλαίσια των χρηματοδοτήσεων που έχει λάβει από το Β και Γ ΚΠΣ έχει αναπτύξει μια σειρά υπηρεσιών παροχής πληροφόρησης, εργαλείων και διαδικασιών τα οποία προ σφέρει στους χρήστες της για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτησή τους. Στοχεύοντας στην παροχή συνεχούς ποιοτικής εξυπηρέτησης αλλά και αρτιότερης επικοινωνίας με το κοινό της βιβλιοθήκης κρίθηκε απαραίτητη η διενέργεια σειράς δράσεων οι οποίες θα αναδείκνυαν: α) τις ανάγκες σε υλικό, υπηρεσίες και διαδικασίες όπως αυτές περιγράφονται από τους ίδιους τους χρήστες, β) το βαθμό ικανοποίησης τους σχετικά με την αποτελεσματικότητα σε περιεχόμενο και σχεδιασμό των ήδη υφιστάμενων υπηρεσιών και εργαλείων αναζήτησης. Τα αποτελέσματα των δράσεων αυτών στόχευαν εκτός από την κατάδει ξη των απόψεων των χρηστών στη χρήση τους ως παραμέτρων σχεδιασμού του νέου επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν: α) η διενέργεια έρευνας ανα γκών χρηστών σε συνεργασία με ειδικούς του χώρου (εταιρεία μελετών και δημοσκοπήσεων) με τη χρήση ερευ νητικών εργαλείων που ενδείκνυται για τη διενέργεια αναλόγων ερευνών (ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, στατιστική επεξεργασία δεδομένων με τη χρήση σχετικών λογισμικών), β) η διενέργεια έρευνας ικανοποίη σης χρηστών η οποία σχεδιάστηκε και πραγματοποιήθηκε επίσης από ειδικούς του χώρου (εταιρεία μελετών και δημοσκοπήσεων) σε συνεργασία με βιβλιοθηκονόμους του τμήματος Επιστημονικής Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης της Βιβλιοθήκης με τη χρήση των αρχών του προγράμματος LibQUAL+™ της ARL (Association of Research Libraries) το οποίο εμπλουτίστηκε, γ) ο σχεδιασμός και η υλοποίηση επικοινωνιακού σχεδίου δράσης (marketing plan) της Βιβλιοθήκης το οποίο σχεδιάστηκε και θα πραγματοποιήθηκε από ειδικούς ερευνητές του χώρου με τη χρήση των αποδεκτών ερευνητικών εργαλείων και προτύπων και δ) ο σχεδιασμός διαφημιστικών εργαλείων για την υλοποίηση του επικοινωνιακού σχεδίου δράσης. Το νέο επικοινωνιακό σχέδιο δράσης της βιβλιοθήκης θα τεθεί σε εφαρμογή με την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2008-2009 στο πέρας του οποίου θα διενεργηθεί μελέτη αποτελεσματικότητας της εφαρμογής του.el
heal.abstractThe University of Macedonia Library received founding under the 2nd and 3rd Operational Programme for Education and Initial Vocational Training under which it developed a series of services and tools aiming to support its customers in the most effective way. Setting as its primary goals the provision of qualitative services and the most effective communication with the public served by the Library (both internal and external users) designed a number of actions to assess: a) the customers’ needs in terms of material, services and procedures and b) the level of customers’ satisfaction by the already provided services and tools. Data gathered from these actions will be used to define the library’s new communication plan as part the its whole strategic planning. To achieve the above the library cooperated with experts in the field of research to design and perform: a) a user needs analysis survey, b) a user satisfaction analysis survey (according to ARL’s LibQUAL+™ in an enhanced form), c) a new communication plan (marketing plan) and d) several types of promotional material. The Library’s new marketing plan will be implemented from the begging of the academic year 2008-2009 (September 2008-September 2009). In September 2009 a new survey will be conducted to assess the plan’s effectiveness.en
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceName17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.conferenceItemTypefull paper-
Appears in Collections:2η Ημέρα (17ο ΠΣΑΒ - 25/9/2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b12.1.Mpalta-presentation.pdf266.31 kBAdobe PDFView/Open
b12.1.Mpalta-text.pdf4.25 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons