Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑβραμίδου, Αναστασίαel
dc.contributor.authorΒαρδακώστα, Ιφιγένειαel
dc.date.accessioned2024-09-02T11:10:59Z-
dc.date.available2024-09-02T11:10:59Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38339-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18045-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕκπαίδευση χρηστώνel
dc.subjectΑξιολόγηση εκπαίδευσης, χρηστώνel
dc.subjectΑξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων
dc.subjectΜελέτη περίπτωσηςel
dc.titleΈτσι είναι αν έτσι νομίζετεel
dc.typeconferenceItem
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.secondaryTitleαξιολόγηση των σεμιναρίων εκπαίδευσης χρηστών της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίουel
heal.dateAvailable2024-09-02T11:11:59Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2008-09-25-
heal.bibliographicCitationΑβραμίδου, Α., Βαρδακώστα, Ι. (2008) Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε : αξιολόγηση των σεμιναρίων εκπαίδευσης χρηστών της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. In 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Π.Ι. Retrieved from http://17conf.lib.uoi.gr/index.php/en/1i-imera.htmlel
heal.abstractΗ σχέση μεταξύ βιβλιοθηκονόμου και χρήστη είναι σύνθετη καθώς επηρεάζεται από μια σειρά παραγόντων. Οι βιβλιοθηκονόμοι σήμερα στο πλαίσιο των καθημερινών καθηκόντων τους δεν έχουν μόνο την ευθύνη να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες πληροφόρησης, αλλά μέσα στο ρόλο τους περιλαμβάνεται και η εκπαίδευση των χρηστών, ως προς την αποτελεσματική χρήση των υπηρεσιών της βιβλιοθήκης. Μερικές δεκαετίες πριν αυτός ο στόχος ήταν απλός, όμως στη σημερινή κοινωνία της πληροφορίας αποτελεί μια σύνθετη πρόκληση. Στην αποστολή της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης (ΒΚΠ) του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου περιλαμ βάνεται η συνεχής εκπαίδευση των χρηστών, προκειμένου να ενθαρρύνεται η βέλτιστη αξιοποίηση των έντυπων και ηλεκτρονικών πηγών πληροφόρησης με στόχο την εξυπηρέτηση των αναγκών μάθησης. Η αξιολόγηση των σεμιναρίων αποτελεί αφετηρία για τη μεθοδική αναζήτηση των νέων τάσεων που δημιουργούνται από τη μερική ή ολική αποδοχή τους από τον τελικό χρήστη. Ο τρόπος προσέγγισης και η σωστή αξιοποίηση των δεδομένων αποτελούν στοιχεία πολύτιμα για τον καθορισμό και τη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πολιτικής των χρηστών μιας σύγχρονης Ακαδημαϊκής Βιβλιοθήκης. Η συγκεκριμένη εργασία περιγράφει τη διαδικασία που ακολουθήθηκε παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα αξιο λόγησης της εκπαίδευσης χρηστών για τους πρωτοετείς φοιτητές που πραγματοποιήθηκαν κατά το ακαδημαϊκό έτος 2007-2008. Οι προτάσεις των τελευταίων ως προς τον τρόπο διεξαγωγής των σεμιναρίων οδηγούν στην ανάπτυξη ορθών πρακτικών και συνάμα αποτελούν εργαλείο σχεδιασμού της μελλοντικής στρατηγικής της ΒΚΠ στην εκπόνηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων.el
heal.abstract“Right you are if you think you are: Evaluation of users education seminars held in Library and Information Center of Harokopio University” The relationship between librarians and users is a complex one which is influenced by a range of factors. Most librarians nowadays accept that they have the responsibility not only to provide quality information services but also to educate library users with respect to the effective use of library services. Some decades ago this task was simple, in today’s information overloaded society though, it is a demanding and complex challenge. The mission of Library and Information Centre (LIC) of Harokopio University includes the ongoing education of users in order to encourage the most optimal exploitation of printed and electronic sources, aiming at the service of learning needs. The following evaluation constitutes a starting point for the methodological search of new tendencies that are created by partial or total acceptance by the final user. The way of approach and the right exploitation of data constitute precious elements for the determination and configuration of users’ educational policy in a modern Academic Library. This report describes the process that was followed, presenting the results of users’ education evaluation for the first year students, which took place at academic year 2007-2008. Students’ feedback on the seminars will lead to the growth of equitable practices and at the same time will be a tool to the future strategy of LIC to the development of educational programs.en
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceName17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.conferenceItemTypefull paper-
Appears in Collections:2η Ημέρα (17ο ΠΣΑΒ - 25/9/2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b9.1.Abramidoy-Bardakosta-presentation.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
b9.1.Abramidoy-Bardakosta-text.pdf229.68 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons