Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38335
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚουλικούρδη, Άνναel
dc.date.accessioned2024-09-02T10:18:13Z-
dc.date.available2024-09-02T10:18:13Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38335-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18041-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΦοιτητές με αναπηρίαel
dc.subjectΠροσβασιμότηταel
dc.titleΑκαδημαϊκές Βιβλιοθήκες και φοιτητές με αναπηρία (ΦμεΑ)el
dc.typeconferenceItem
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.dateAvailable2024-09-02T10:19:13Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2008-09-25-
heal.bibliographicCitationΚουλικούρδη, Α. (2008) Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες και Φοιτητές με Αναπηρία (ΦμεΑ). In 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Π.Ι. Retrieved from http://17conf.lib.uoi.gr/index.php/en/1i-imera.htmlel
heal.abstractΟι φοιτητές με αναπηρία (ΦμεΑ) αποτελούν μια από τις πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες στον 21ο αιώνα. Τα τελευταία χρόνια ένας αυξανόμενος αριθμός φοιτητών με αναπηρία γράφονται σε ακαδημαϊκά ιδρύματα λόγω των νομοθετικών πράξεων που ευνοούν την εισαγωγή τους στην εκπαίδευση. Λόγω αυτού του αυξανόμενου ρυθμού, το ζήτημα της προσβασιμότητας στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες έχει έρθει στο προσκήνιο. Παρόλα αυτά, οι ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες δεν έχουν μεριμνήσει επαρκώς για την ευπαθή αυτή κοινωνική ομάδα. Οι χρόνια ριζωμένες προκαταλήψεις και τα στερεότυπα που επηρεάζουν τη στάση και συμπεριφορά του προσωπικού των βιβλιοθηκών, η άγνοια για τα αναπηρικά ζητήματα και τις υποστηρικτικές τεχνολογίες (ΥΤ), οι ανεπαρκείς συλλογές τους σε υλικό εναλλακτικής μορφής (μπράιγ βιβλία, ομιλούντα βιβλία, μεγαλογράμματη γραφή, κ.ά.) και οι απροσπέλαστες ιστοσελίδες τους είναι μερικά από τα εμπόδια που δεν επιτρέπουν στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες να υποστηρίξουν την πληροφοριακή ισότητα και να καταστούν πλήρως συμμετοχικές για όλους.el
heal.abstractStudents with disabilities constitute a major challenge for academic libraries in the 21st century. During the last years, an increasing number of students with disabilities has been enrolled in academic institutions due to acts that promote their integration to education. Due to this increase, the accessibility issue has been brought to the academic libraries’ attention. However, academic libraries have not served this vulnerable so cial group adequately. Inappropriate behavior and attitude on behalf of the librarians, ignorance for disability issues and assistive technologies (AT), inadequate collections of alternative format material (braille books, talking books, large print format and so on) and inaccessible webpages are some of the barriers that prevent academic libraries from supporting the information equity and being fully inclusive for all.en
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceName17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.conferenceItemTypeposter-
Appears in Collections:2η Ημέρα (17ο ΠΣΑΒ - 25/9/2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b8.2.Koylikoyrdi-presentation.pdf229.03 kBAdobe PDFView/Open
b8.2.Koylikoyrdi-text.pdf159.83 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons