Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorManoli, Theanoen
dc.contributor.authorBrooks, Peteren
dc.date.accessioned2024-08-30T10:47:58Z-
dc.date.available2024-08-30T10:47:58Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38324-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.18030-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΥπηρεσίες Πληροφοριώνel
dc.subjectΕξασφάλιση Ποιότηταςel
dc.titleHow do we compare? the experience of benchmarking a smaller University College Library in the UK Higher Education sectoren
dc.typeconferenceItem
heal.typeconferenceItem-
heal.type.enConference presentationen
heal.type.elΔημοσίευση σε συνέδριοel
heal.dateAvailable2024-08-30T10:48:58Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.publicationDate2008-09-25-
heal.bibliographicCitationManoli, Th., Brooks, P. (2008) How do we compare? the experience of benchmarking a smaller University College Library in the UK Higher Education sector. In 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης Π.Ι. Retrieved from http://17conf.lib.uoi.gr/index.php/en/1i-imera.htmlel
heal.abstractΤον Απρίλιο του 2004 το Βασιλικό Γεωργικό Κολλέγιο (RAC) στο Cirencester, Αγγλίας ανάθεσε στη Μονάδα Στατιστικών Βιβλιοθήκης και Πληροφοριών (LISU) του Loughborough να διευθύνει μια άσκηση αξιολόγησης και μια αξιολογική αναθεώρηση της βιβλιοθήκης και τις υπηρεσίες πληροφοριών της στο κολλέγιο. Τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη του κολλεγίου με την άσκηση αξιολόγησης επιδίωξαν τη διαβεβαίωση ότι η επένδυση στη βιβλιοθήκη και τις υπηρεσίες πληροφοριών ήταν κατάλληλη και αποτελεσματική. Το ευρύ φάσμα της αναθεώρησης χρησιμοποίησε τη συγκριτική αξιολόγηση, μια εξερεύνηση της πολιτικής και της στρατηγικής υπηρεσιών, χρησιμοποίηση των πόρων, διαδικασίες καθώς επίσης λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις χρηστών. Μια εύλογα σαφής εικόνα της βιβλιοθήκης και των υπηρεσιών της συγκεντρώθηκε έτσι που επέτρεψε να συναχθούν συμπεράσματα, παρατηρήσεις και συστάσεις σχετικά με την απόδοση της βιβλιοθήκης και τις υπηρεσίες πληροφοριών που παρέχονται. Τα αποτελέσματα ήταν καταλυτικά για διάφορες αλλαγές στις υπηρεσίες βιβλιοθήκης του RAC, ειδικότερα μέσω της παραγωγής και της εφαρμογής προγράμματος «δράσης υπηρεσιών βιβλιοθήκης». Σ’ αυτό το πρόγραμμα απαριθμούνται κάθε μια από τις συστάσεις που πρότεινε η αναθεώρηση της LISU, εξέταζεται η επίτευξη τους και τίθεται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη. Με άλλα λόγια, μερικοί απλοί στόχοι του SMART (συγκεκριμένος, εύχρηστος, επιτεύξιμος, ρεαλιστικός, χρόνος-περιορισμένος) τέθηκαν ως αποτέλεσμα της αναθεώρησης. τα Μερικοί στόχοι εκπληρώθηκαν πολύ γρήγορα, εν τούτοις για άλλους προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα αρχικά αποδείχτηκαν πάρα πολύ φιλόδοξα και ίσως, ως αντανάκλαση, ανεπαρκής προσοχή δόθηκε στην επίδραση των αλλαγών προσωπικού, παραδείγματος χάριν. Εντούτοις, η αναθεώρηση και το επόμενο πρόγραμμα δράσης συνεχίζουν να είναι σημαντικά για την οντότητα της βιβλιοθήκης και του ρόλου της και να χρησιμεύουν ως μια σημαντική υπενθύμιση στις προτεραιοτήτες των υπηρεσιών της βιβλιοθήκης. Επίσης, έχουν 1 ενσωματωθεί στις διαδικασίες εξασφάλισης ποιότητας οι οποίες πραγματοποιήθηκαν μέσα στο κολλέγιο.el
heal.abstractIn April 2004 the Royal Agricultural College (RAC) at Cirencester, England commissioned the Library and Information Statistics Unit (LISU) at Loughborough to conduct a benchmarking exercise and an evaluative review of the library and information service at the College. Senior Management at the College was seeking reassurance that investment in the library and information service was appropriate and effective. The wide ranging review made use of comparative benchmarking; an exploration of service policy and strategy; resource utilisation; processes and procedures as well as taking into account user perspectives. A reasonably clear picture of the service was thus assembled that allowed conclusions to be drawn and observations and recommendations regarding performance of the library and information service made. The results were a catalyst for a number of changes in the RAC’s library service, notably through the production and implementation of a ‘Library Services Action Plan’ that listed each of the LISU Review’s recommendations, examined how they might be achieved and set a timescale for achievement. In other words, some simple SMART (specific, manageable, achievable, realistic, time-limited) goals were set as a result of the Review. Some targets were met very quickly, though for others the timescales originally envisaged proved to be too ambitious and perhaps, on reflection, insufficient account was taken of the effect of staff changes, for example. Nevertheless, the Review and the subsequent Action Plan continue to be relevant and to serve as a significant reminder of service priorities. They have also been incorporated into institutional Quality Assurance processes that have been carried out within the College.en
heal.publisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
heal.fullTextAvailabilitytrue-
heal.conferenceName17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκώνel
heal.conferenceItemTypefull paper-
Appears in Collections:2η Ημέρα (17ο ΠΣΑΒ - 25/9/2008)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
b3.Manoli-text.pdf122.19 kBAdobe PDFView/Open
b3.Manoli-presentation.pdf522.63 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons