Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒασσαρίου, Κωνσταντίναel
dc.contributor.authorΓαλλίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2024-07-12T08:32:50Z-
dc.date.available2024-07-12T08:32:50Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38194-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17900-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectΠαιδικοί σταθμοίel
dc.titleΗ χρήση του θεατρικού παιχνιδιού στον παιδικό σταθμόel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευση-
heal.dateAvailable2024-07-12T08:33:50Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΤο θεατρικό παιχνίδι είναι ένα μέσο έκφρασης και επικοινωνίας για το κάθε παιδί. Ταυτόχρονα όμως στα χέρια του παιδαγωγού μπορεί να γίνει ένα εργαλείο μάθησης. Οι δραστηριότητες θεατρικού παιχνιδιού βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν πολλές δεξιότητες που ήδη κατέχουν, αλλά και να αποκτήσουν καινούργιες, να μάθουν για τα συναισθήματα τους και πως να τα εκφράζουν, να κοινωνικοποιηθούν και να μάθουν να συνεργάζονται με άλλα άτομα, και πάνω από όλα να μάθουν να αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα και καταστάσεις της καθημερινότητας, προετοιμάζοντας τα έτσι για την ενήλικη ζωή τους. Αποτελεί μια ευχάριστη δραστηριότητα για τα παιδιά, έναν τρόπο εκτόνωσης του στρες αλλά και αποβολής του άγχους τους, που παρά την μικρή ηλικία τους, ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνουν, δεν παύει να υπάρχει. Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένας τρόπος με τον οποίο, ακόμα και παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα, μπορούν να ενσωματωθούν μέσα στο σύνολο της τάξης και να αποκτήσουν πιο εύκολα φιλικές σχέσεις με τα υπόλοιπα παιδιά μέσα σε ένα ασφαλές περιβάλλον, καθοδηγημένο από τον παιδαγωγό που κατέχει τις κατάλληλες γνώσεις. Έτσι δημιουργείται και ένας ιδιαίτερος δεσμός ανάμεσα στα παιδιά και στον παιδαγωγό, καθώς και στα παιδιά μεταξύ τους. Σκοπός της εργασίας είναι να μιλήσουμε για το θεατρικό παιχνίδι και το τι προσφέρει στα παιδιά, καθώς και να τονίσουμε το πόσο σημαντική είναι η συχνότητα εκτέλεσης θεατρικού παιχνιδιού στους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς. Η μεθοδολογική προσέγγιση που χρησιμοποιήθηκε είναι η έρευνα, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ερωτηματολόγια, τα οποία μοιράσαμε σε παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, ώστε να μοιραστούν τις απόψεις τους σχετικά με το θεατρικό παιχνίδι, τόσο από παιδαγωγική σκοπιά όσο και σε σχέση με τις διάφορες διαστάσεις του. Τα αποτελέσματα από την ανάλυση των ερωτηματολογίων έδειξαν πόσο σημαντική είναι η εκτέλεση του θεατρικού παιχνιδιού μέσα στην τάξη, ακόμα και αν δεν γίνεται σε καθημερινή βάση, διότι η εφαρμογή θεατρικών δραστηριοτήτων στο ωρολόγιο πρόγραμμα ενισχύει τους τομείς ανάπτυξης των παιδιών.el
heal.advisorNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚανέλλου, Νικολίτσαel
heal.committeeMemberNameΝάτσης, Αντώνηςel
heal.academicPublisherΣχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages120 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons