Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΖέκα - Πάσχου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2024-07-05T11:34:16Z-
dc.date.available2024-07-05T11:34:16Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38154-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17860-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιεθνείς οργανισμοί, Εκπαιδευτική πολιτική, Ανθρώπινο κεφάλαιοel
dc.subjectInternational Organizations, Educational Policy, Human Capitalen
dc.titleΟι Διεθνείς Οικονομικοί Οργανισμοί και η επίδρασή τους στη χάραξη της Εκπαιδευτικής Πολιτικής των κρατώνel
dc.titleThe International Economic Organizations and their effect on the formulation of the Education Policy of the statesen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΑ/Α 767el
heal.classificationΕκπαίδευση -- Οικονομικές απόψεις-
heal.dateAvailable2024-07-05T11:35:17Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων- Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών-Λογιστικής & Χρηματοικονομικήςel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια βιβλιογραφική μελέτη που εκπονήθηκε με σκοπό να διερευνήσει την επίδραση που ασκούν οι διεθνείς οργανισμοί στη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής των κρατών. Εξετάζεται η ιστορική εξέλιξη των οργανισμών αυτών από τη γέννησή τους, στα τέλη του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου υπό το πρίσμα της νεοφιλελεύθερης θεώρησης και τη μεταστροφή τους από αμιγώς οικονομικούς οργανισμούς σε φορείς παγκοσμιοποίησης και χαράκτες εκπαιδευτικής πολιτικής. Παρά τις διαφοροποιήσεις που αρχικά είχαν ως προς τους στόχους, τις επιδιώξεις και το όραμά τους, τα τελευταία χρόνια, ως απόρροια των συνεχών κρίσεων και του αυξανόμενου οικονομικού ανταγωνισμού,είναι ξεκάθαρη η σύγκλισή τους προς τη γραμμή των μετρήσιμων μαθησιακών αποτελεσμάτων και των αξιολογικών συγκρίσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών συστημάτων, γεγονός που καταδεικνύει την άμεση σύνδεση οικονομίας και εκπαίδευσης.el
heal.abstractThe present study is a bibliographic study prepared with the aim of investigating the influence exerted by international organizations on the formulation of the educational policy of the states.The historical evolution of these organizations from their birth, at the end of the Second World War, is examined in the light of the neoliberal view and their transformation from purely economic organizations to globalization agents and educational policy makers.Despite the differences they initially had in terms of their goals, aspirations and vision, in recent years, as a result of continuous crises and increasing economic competition, their convergence towards the line of measurable learning outcomes and evaluative comparisons between of educational systems, which demonstrates the direct link between economy and education.en
heal.advisorNameΜηλιτσόπουλος, Κωνσταντίνοςel
heal.committeeMemberNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.academicPublisherΛογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPagesσ.45-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zeka - Pasxou, D. _FIN_2022.pdfΠτυχιακή εργασία576.78 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons