Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38062
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚαρανικόλα, Άννα - Χρυσοβαλάντουel
dc.date.accessioned2024-06-26T11:11:22Z-
dc.date.available2024-06-26T11:11:22Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38062-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17769-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΛογισμικόel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.titleΛογισμικό για την εκπαίδευσηel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΛογισμικά - Εκπαίδευση-
heal.classificationΕκπαίδευση - Λογισμικά-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΚατά την εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασίας με τίτλο λογισμικό για εκπαίδευση αρχικά θα μιλήσουμε για την πληροφορική, την ιστορική της εξέλιξη και την διδασκαλία της τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στο δεύτερο κεφάλαιο αρχικά θα ορίσουμε το εκπαιδευτικό λογισμικό και στη συνέχεια θα γνωρίσουμε τις κατηγορίες του και θα αναλύσουμε καθεμία από αυτές . Στο τρίτο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε ορισμένα εκπαιδευτικά λογισμικά όπως το Scratch, το GeoGebra, το MSWLogo, την EasyLogo και το MSKodu. Για όλα τα παραπάνω λογισμικά θα γνωρίσουμε τα περιβάλλοντα εργασίας και συνοπτικά των τρόπο λειτουργία τους. Στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο θα παρουσιάσουμε μια έρευνα όπου συμμετείχαν 110 άτομα και απάντησαν σε ερωτήσεις σχετικά με εκπαιδευτικά λογισμικά. Στη συνέχεια θα αναφέρουμε τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα μας. Λέξεις κλειδί: εκπαιδευτικά λογισμικά, Scratch, GeoGebra, MSWLogo, EasyLogo, MSKodu.el
heal.abstractIn the preparation of this dissertation entitled software for education we will first talk about computer science, its historical development and its teaching in both primary and secondary education. In the second chapter we will first define the educational software and then we will get to know its categories and we will analyze each of them. In the third chapter we will present some educational software Scratch, GeoGebra, MSWLogo, Easy Logo and MS Kodu. For all the above software we will know the working environments and briefly how they work. In the fourth and final chapter we will present a survey in which 110 people participated and answered questions about educational software. Then we will report our results and conclusions. Keywords: educational software, Scratch, GeoGebra, MSWLogo, Easy Logo, MS Kodu.en
heal.advisorNameΓλαβάς, Ευριπίδηςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.committeeMemberNameΓιαννακέας, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages58 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons