Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38039
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜάρα, Χρυσούλαel
dc.date.accessioned2024-06-21T09:26:51Z-
dc.date.available2024-06-21T09:26:51Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/38039-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17746-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΨηφιακό Μάρκετινγκ, Καταναλωτικές συνήθειεςel
dc.subjectDigital Marketing, Consumer habitsen
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και ψηφιακό μάρκετινγκel
dc.titleE-Cοmmerce and digital marketingen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΑ/Α 789el
heal.classificationΗλεκτρονικό εμπόριο-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2022-10-
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ. Αρχικά αναλύεται η έννοια του Ηλεκτρονικού Εμπορίου με βάση τις μορφές και των τύπων των επιχειρήσεων που διενεργείται. Εν συνεχεία παρουσιάζονται οι βασικές πλατφόρμες Ηλεκτρονικού Εμπορίου, όπως οι: Shopify, Magento, Salesforce, Oracle Commerce, WooCommerce, BigCommerce, Volusion, Drupal Commerce), αλλά και οι μεγαλύτερες Διαδικτυακές Αγορές: Amazon, eBay, Etsy, Alibaba, Fiverr, Upwork. Έπειτα αναλύονται οι ιδιότητες και η οριοθέτησή του αλλά και οι μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ (ιστότοπος, διαφήμιση προβολής, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, μάρκετινγκ περιεχομένου, email marketing, influencer marketing, μάρκετινγκ συνεργατών, μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης). Πραγματοποιήθηκε έρευνα για την διερεύνηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Ακολουθήθηκε ποσοτική μεθοδολογία. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων διακρίνεται ότι για την συνολική αξιολόγηση της εμπειρίας αγορών στο διαδίκτυο και για την επωνυμία και το μάρκετινγκ των συμμετεχόντων εντοπίζεται τάση ενδιάμεσα στις επιλογές: «2. Λίγο» και «3. Μέτρια».el
heal.abstractThis thesis deals with E-Commerce and Digital Marketing. First, the concept of E-Commerce is analyzed based on the forms and types of business carried out. Then the main E-Commerce platforms are presented, such as: Shopify, Magento, Salesforce, Oracle Commerce, WooCommerce, BigCommerce, Volusion, Drupal Commerce), but also the largest Online Markets: Amazon, eBay, Etsy, Alibaba, Fiverr, Upwork. It then analyzes its properties and delimitation as well as the forms of digital marketing (website, display advertising, search engine marketing, content marketing, email marketing, influencer marketing, affiliate marketing, social media marketing). Research was conducted to investigate consumer behavior regarding e-commerce and digital marketing. A quantitative methodology was followed. From the analysis of the results, it can be seen that for the overall evaluation of the online shopping experience and for the brand and marketing of the participants, a trend is found between the options: «2. A little» and «3. Moderate».en
heal.advisorNameΚιτσαντάς, Θωμάςel
heal.committeeMemberNameΤάσιος, Στέργιοςel
heal.committeeMemberNameΧύτης, Ευάγγελοςel
heal.academicPublisherΛογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages78-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons