Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37987
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτογιάννος, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2024-06-19T07:21:54Z-
dc.date.available2024-06-19T07:21:54Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37987-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17694-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΙστοσελίδεςel
dc.subjectΆτομα με ειδικές ανάγκες
dc.titleΔημοσιεύσεις ενημερωτικών σελίδων και πως μπορούν να γίνου πιο φιλικές για τα άτομα με ειδικές ανάγκεςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΙστοσελίδες - Άτομα με ειδικές ανάγκες-
heal.classificationΆτομα με ειδικές ανάγκες-
heal.dateAvailable2024-06-19T07:22:54Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.publicationDate2022-
heal.bibliographicCitationΒιβλιογραφία: 46 - 49el
heal.abstractΟ σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο οι ενημερωτικές ιστοσελίδες μπορούν να καταστούν πιο φιλικές σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Στόχος είναι να συμβάλλει στην καλύτερη κατανόηση των προϋποθέσεων για τη συμμετοχή στην «ψηφιακή κοινωνία»των ατόμων με ειδικές ανάγκες.Για την εξέταση του θέματος πραγματοποιήθηκε ανασκόπηση της βιβλιογραφίας, ελληνικής και ξενόγλωσσης και η εργασία χωρίζεται σε τρία κύρια κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια της προσβασιμότητας στο διαδίκτυο, με έμφαση στα άτομα με ειδικές ανάγκες και, έπειτα, γίνεται λόγος για την κατανόηση της ποικιλομορφίας των χρηστών του διαδικτύου με ιδιαίτερη αναφορά σε διεθνείς και ευρωπαικές πρωτοβουλίες για την προσβασιμότητα στο διαδίκτυο. Στο δεύτερο κεφάλαιο της πτυχιακής εργασίας εξετάζεται η φύση των δυσκολιών ή των παραγόντων που δυσχεραίνουν την πρόσβαση και τη χρηστικότητα ενημερωτικών ιστοσελίδων από άτομα με ειδικές ανάγκες, δηλαδή άτομα με προβλήματα όρασης, προβλήματα ακοής, φυσικές αναπηρίες και νοητικές ανάγκες. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση, πρωτίστως, των κατευθυντήριων οδηγιών WCAG και, ακολούθως, σύμφωνα με αυτές, καταγράφονται καλές πρακτικές όσον αφορά τη χρηστικότητα, την προσβασιμότητα, τα εργαλεία προσβασιμότητας και τον σχεδιασμό.el
heal.abstractIn this thesis we analyze how informative websites can be made friendly to people with special needs. The aim of this thesis is to contribute to a better understanding of the conditions for the participation in the "digital society" of people with special needs. We made an literature review, in Greek and English language, and the thesis is divided into three main chapters. The first chapter analyzes the concept of internet accessibility, with an emphasis on people with special needs, and, then, we discuss the diversity of internet users with particular reference to international and European internet accessibility initiatives. The second chapter examines the nature of the difficulties or factors that make it difficult for people with special needs to access and use informative websites, such as people with visual impairments, hearing problems, physical disabilities and mental/behavioral/learning/neurological problems. Finally, the third chapter analyzes, first, the WCAG guidelines and then, according to them, some good practices in terms of usability, accessibility, accessibility tools and design.en
heal.advisorNameΓλαβάς, Ευριπίδηςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.committeeMemberNameΓιαννακέας, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages49 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΣΤΟΓΙΑΝΝΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.pdf923.51 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons