Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑγαπάλογλου - Κιτσέλης, Στέφανοςel
dc.date.accessioned2024-06-18T10:32:31Z-
dc.date.available2024-06-18T10:32:31Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37981-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17688-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΣυστήματα
dc.titleΣυστήματα διαχείρισης αιτημάτων εξυπηρέτησης χρηστών σε πληροφοριακά συστήματαel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠληροφοριακά συστήματα - Διοίκηση και οργάνωση-
heal.dateAvailable2024-06-18T10:33:31Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΑναμφίβολα τα συστήματα υποστήριξης -υπό τον διεθνή ορό ticketingsystems- είναιένα από τα πλέον διαδεδομένα εργαλεία που βρίσκονταιστην κατοχή εταιρειών και οργανισμών οι οποίοι ειτε αλληλοεπιδρούν με πελάτες είτε λόγω όγκου χρειάζονται την κατάλληλη μηχανοργάνωση. Στη παρούσα διατριβή αναλύεται η αρχιτεκτονική και η λογική των συστημάτων υποστήριξης, αναλύεται εις βάθος το σύστημα υποστήριξης ανοιχτού κώδικα UVDesk, ειδικά κάνοντας ανάλυση του τρόπου χρήσης του, καθώς επίσης δίνονται οδηγίες για σωστή εγκατάσταση του σε κατάλληλο σύστημα. Τέλος εξάγονται σημαντικά συμπεράσματα από τη γενική χρήση συστημάτων υποστήριξηςel
heal.abstractUndoubtedly ticketing systems are nowadays a widespread tool in the hands of companies and organizations that interact with entities. In this thesis, the architecture and logic of the support systems is being analyzed. Also, the open source ticketing system UVDesk is being analyzed in depth, especially explaining how to use it as well as detailed instructions are given for its correct installation in a suitable system. Finally, important conclusions are drawn from the general use of ticketing systems.en
heal.advisorNameΔουμένης, Γρηγόριοςel
heal.committeeMemberNameΓλαβάς, Ευριπίδηςel
heal.committeeMemberNameΓκόγκος, Χρήστοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages78 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΑΓΑΠΑΛΟΓΛΟΥ - ΚΙΤΣΕΛΗ ΣΤΕΦΑΝΟΣ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons