Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37847
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤσιούτσιου, Ηλιάναel
dc.date.accessioned2024-06-06T09:03:44Z-
dc.date.available2024-06-06T09:03:44Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37847-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17554-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΦαρμακευτικές επιχειρήσεις, Στρατηγικό μάρκετινγκ, Ανάλυση SWOTel
dc.subjectPharmaceutical companies, Strategic marketing, SWOT analysisen
dc.titleΣτρατηγικό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων - Μελέτη περίπτωσης φαρμακευτική εταιρίαel
dc.titleStrategic business marketing-case study in a pharmaceutical companyen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΑ/Α 917
heal.dateAvailable2024-06-06T09:04:45Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.publicationDate2024-
heal.abstractΗ πτυχιακή εργασία εξετάζει το θέμα του στρατηγικού μάρκετινγκ στον τομέα των φαρμακευτικών εταιριών. Μελετώντας συγκεκριμένες περιπτώσεις επιχειρήσεων στον συγκεκριμένο κλάδο, η έρευνα επικεντρώνεται στις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν για την αντιμετώπιση προκλήσεων και επιτυχημένη προώθηση των προϊόντων τους.Αναλύονται τα βασικά στοιχεία του στρατηγικού μάρκετινγκ, όπως η ανάλυση SWOT, η καθορισμένη θέση της επιχείρησης στην αγορά, και η αποτελεσματική διαχείριση του μάρκετινγκ μίξ.Επιπλέον, εξετάζεται η επίδραση των παραγόντων του εξωτερικού περιβάλλοντος, όπως οι νομοθετικές αλλαγές και οι εξελίξεις στην τεχνολογία, στις στρατηγικές μάρκετινγκ των φαρμακευτικών εταιριών.Με τη βάση αυτή, η πτυχιακή εργασία προσφέρει μια συνολική κατανόηση του στρατηγικού μάρκετινγκ στον κλάδο της φαρμακευτικής βιομηχανίας, με επίκεντρο τις περιπτώσεις επιχειρήσεων, προσφέροντας πρακτικές εφαρμογές και συστάσεις για βελτίωση της απόδοσης των επιχειρήσεων σε αυτόν τον εξαιρετικά απαιτητικό κλάδο.el
heal.abstractThe thesis examines the topic of strategic marketing in the pharmaceutical industry. By studying specific cases of businesses in this sector, the research focuses on the marketing strategies they employ to address challenges and successfully promote their products. Key elements of strategic marketing are analyzed, including SWOT analysis, the defined position of the business in the market, and the effective management of the marketing mix. Furthermore, the impact of external environmental factors, such as legislative changes and technological developments, on the marketing strategies of pharmaceutical companies is explored. Based on this foundation, the thesis provides a comprehensive understanding of strategic marketing in the pharmaceutical industry, centered around business cases. It offers practical applications and recommendations to enhance the performance of companies in this highly demanding sector.en
heal.advisorNameΓαλανού, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΠαππάς, Θεόδωροςel
heal.committeeMemberNameΤσιλιγιάννη, Κωνσταντίναel
heal.academicPublisherΛογιστικής & Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPagesσ. 44-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons