Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠάνου, Αποστολίαel
dc.date.accessioned2024-05-30T07:08:41Z-
dc.date.available2024-05-30T07:08:41Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37762-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17469-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔίκτυαel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.titleΕιδικά σενάρια διδακτικής πληροφορικής για μαθησιακές δυσκολίεςel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΔιαδίκτυο-
heal.classificationΕκπαίδευση - Λογισμικά-
heal.dateAvailable2024-05-30T07:09:41Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.publicationDate2023-
heal.abstractΣτην παρούσα εργασία, θα γίνει μια προσπάθεια να παρουσιασθεί ένα εκπαιδευτικό λογισμικό , το Scratch, με συγκεκριμένη εφαρμογή στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες. Πριν γίνει η παρουσίαση του σεναρίου βασισμένο σε αυτό το λογισμικό, θα αναφερθούν βασικές έννοιες που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του σκοπού της εργασίας αυτής. Σε αυτές τις βασικές έννοιες περιλαμβάνονται οι ΤΠΕ καθώς επίσης και οι έννοια της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ειδικότερα ο όρος «Μαθησιακές Δυσκολίες». Πέραν των ορισμών αυτών, θα δοθούν παραδείγματά λογισμικών ΤΠΕ που συνδυάζονται και δρουν επικουρικά στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αλλά και στις Μαθησιακέ Δυσκολίες. Τέλος, η εργασία αυτή θα καταλήξει , στην παρουσίαση της λειτουργίας του εκπαιδευτικού λογισμικού Scratch καθώς και θα παρουσιάσει αναλυτικά σενάρια που στόχο έχουν την εκμάθηση βασικών προγραμματιστικών εννοιών σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.el
heal.abstractIn this paper, an attempt will be made to present an educational software, Scratch, with specific application to people with learning disabilities. Before presenting the scenario based on this software, basic concepts necessary to understand the purpose of this paper will be mentioned. These basic concepts include ICT as well as the concept of Special Education and Education and in particular the term "Learning Difficulties". In addition to these definitions, examples of ICT software will be given that are combined and act adjunctively in Special Education and Education as well as in Learning Difficulties. Finally, this paper will end up in the presentation of the operation of the Scratch educational software as well as presenting detailed scenarios aimed at teaching basic programming concepts to people with learning difficulties.en
heal.advisorNameΓιαννακέας, Νικόλαοςel
heal.committeeMemberNameΤζάλλας, Αλέξανδροςel
heal.committeeMemberNameΤζημούρτα, Κατερίνηel
heal.academicPublisherΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΠΑΝΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.pdf2.16 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons