Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓεωργίου, Παναγιώτης - Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2024-05-29T06:45:15Z-
dc.date.available2024-05-29T06:45:15Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37746-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17453-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕικονική πραγματικότηταel
dc.subjectUnityen
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας με χρήση της μηχανής Unityel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΕικονική πραγματικότητα - Unity-
heal.classificationUnity - Ανάπτυξη εφαρμογής-
heal.dateAvailable2024-05-29T06:46:15Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.publicationDate2023-
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια το ενδιαφέρον για την εικονική πραγματικότητα έχει ανθίσει και προσελκύει όλο και περισσότερο ενδιαφέρον γεγονός που οδηγεί στην ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτής. Σήμερα η εικονική πραγματικότητα χρησιμοποιείται ως εργαλείο σε διάφορους κλάδους όπως της ψυχαγωγία, της εκπαίδευση, του τουρισμό και της υγείας. Η παρούσα πτυχιακή εργασία περιέχει βασικές έννοιες της εικονικής πραγματικότητας, την ιστορική εξέλιξη αυτής από τις πρώτες προσπάθειες των πρωτοπόρων μέχρι τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις και τις χρήσεις της σε διάφορους κλάδους. Τέλος, στο πρακτικό κομμάτι της πτυχιακής εργασία, έχει υλοποιηθεί μια εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας που ως θέμα έχει το ιστορικό κάστρο της Άρτας και το μικρό θεατράκι της Αμβρακίας. Η εφαρμογή αυτή στοχεύει στην χρήση της εικονικής πραγματικότητας ως εκπαιδευτικό εργαλείο μέσω της απλής μετάδοσης πληροφορίων αλλά και πιο διαδραστικά και ψυχαγωγικά μέσω του παιχνιδοποιημένου σεναρίου που θα προσελκύσει το ενδιαφέρων μικρότερων ηλικιών. Ταυτόχρονα με την μετάδοση γνώσης, η εφαρμογή χρησιμοποιείται και ως ένας τρόπος ανάδειξης των ιστορικών μνημείων της Άρτας.el
heal.abstractIn recent years, interest in virtual reality has blossomed and is attracting more and more interest leading to the rapid development of this technology. Today virtual reality is used as a tool in various sectors such as entertainment, education, tourism and health. This thesis contains basic concepts of virtual reality, its historical development from the early efforts of the pioneers to the most recent technological developments and its uses in various industries. Finally, in the practical part of the thesis a virtual reality application has been implemented, which is about the historical castle of Arta and the small theatre of Amvrakia. The aim of this application is to use virtual reality as an educational tool through simple transmission of information but also in a more interactive and entertaining way through the gamified scenario that will attract the interest of younger age groups. At the same time with the transmission of knowledge, the application is also used as a way of highlighting the historical monuments of Arta.en
heal.advisorNameΣτύλιος, Χρυσόστομοςel
heal.committeeMemberNameΛιάγκου, Βασιλικήel
heal.committeeMemberNameΜαργαρίτη, Σπυριδούλαel
heal.academicPublisherΤμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιώνel
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Georgiou, P. _TMP_2023.pdf11.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons