Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37690
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μπάρμπας, Βασίλειος | el |
dc.date.accessioned | 2024-05-22T10:56:55Z | - |
dc.date.available | 2024-05-22T10:56:55Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37690 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17398 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Τρισδιάστατο παιχνίδι | el |
dc.subject | Unity | en |
dc.title | Δημιουργία τρισδιάστατου παιχνιδιού με το Unity σε C# | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Τρισδιάστατο παιχνίδι | - |
heal.dateAvailable | 2024-05-22T10:57:55Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών | el |
heal.publicationDate | 2023 | - |
heal.abstract | Στα πλαίσια της παρούσας πτυχιακής εργασίας παρουσιάζεται η σχεδίαση και η ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου παιχνιδιού τρίτου προσώπου με σκοπό την ψυχαγωγία του χρήστη. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα αναφερθώ στις μηχανές ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών, την Ιστορία του Unity και την εξέλιξη της πλατφόρμας βιντεοπαιχνιδιών. Στη συνέχεια ακολουθούν οι δυνατότητες που σου παρέχει η πλατφόρμα, η σχεδίαση και οι κώδικες σε γλώσσα C# που χρειάστηκαν για την υλοποίηση του παιχνιδιού. | el |
heal.abstract | In the context of this thesis, the design and development of a third-person game is presented with the goal of entertaining the user. In the first chapter of the project I will refer to the videogame development engines, the history of Unity and the evolution of the videogame platform. We continue with the capabilities provided by the platform, the design and the codes in C# that were needed for the implementation of the game. | en |
heal.advisorName | Γλαβάς, Ευριπίδης | el |
heal.committeeMemberName | Τζάλλας, Αλέξανδρος | el |
heal.committeeMemberName | Γιαννακέας, Νικόλαος | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Barmpas, V._TMP_2023.pdf | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License