Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37587
Title: Ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό
Digital marketing and social media in tourism
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών
Keywords: Ψηφιακό,Μάρκετινγκ,Τουρισμός,Μέσα κοινωνικής δικτύωσης,Digital,Marketing,Tourism,Social media
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37587
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17298
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Ιωάννου Νίκη (2024).pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons