Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαππά, Αλεξάνδραel
dc.date.accessioned2024-05-13T09:19:57Z-
dc.date.available2024-05-13T09:19:57Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37584-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17295-
dc.rightsDefault License-
dc.subjectΝηπιαγωγείοel
dc.subjectΑναλυτικά προγράμματαel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη της εφαρμογής του αναλυτικού προγράμματος στα νηπιαγωγεία γενικής και ειδικής εκπαίδευσης και οι επιπτώσεις της στην ποιότητα της εκπαίδευσης των νηπίων-
dc.typedoctoralThesisen
heal.typedoctoralThesisel
heal.type.enDoctoral thesisen
heal.type.elΔιδακτορική διατριβήel
heal.classificationΕκπαίδευσηel
heal.classificationEducationen
heal.dateAvailable2024-05-13T09:20:57Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2024-04-01-
heal.abstractΤα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών αποτελούν πυξίδα της διδασκαλίας των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων εδώ και δεκαετίες. Η εφαρμογή τους ήδη από την ευαίσθητη ηλικία του Νηπιαγωγείου στοχεύει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του παιδιού, ειδικότερα μέσω καινοτόμων μεθόδων και εμπλουτισμένων μαθησιακών προγραμμάτων. Σκοπός αυτής της προσπάθειας είναι η παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στα νήπια, προκειμένου να καταφέρουν να δομήσουν μια ισχυρή προσωπικότητα και να αποκτήσουν γνώσεις που θα τα βοηθήσουν να ανταποκριθούν στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες και προκλήσεις της σύγχρονης κοινωνίας. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι απόψεις των Νηπιαγωγών που εργάζονται στη Γενική και σε δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης (Ειδικά Νηπιαγωγεία, Τμήματα Ένταξης και Παράλληλη Στήριξη) αναφορικά με την εφαρμογή των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών που προτείνονται για τη βαθμίδα του Νηπιαγωγείου, όπως επίσης και οι επιπτώσεις της στην ποιότητα της εκπαίδευσης των νηπίων. Η έρευνα διακρίνεται σε ποιοτική, όπου Νηπιαγωγοί και των δύο ειδικοτήτων από την Περιφέρεια Ηπείρου κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με την εφαρμογή του Αναλυτικού Προγράμματος Σπουδών και σε ποσοτική, όπου Νηπιαγωγοί Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης από όλη τη χώρα κλήθηκαν να αξιολογήσουν προτάσεις που αφορούσαν την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στην προσχολική εκπαίδευση. Τα ευρήματα της έρευνας φανέρωσαν τους προβληματισμούς και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί της Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης κατά την εφαρμογή των Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών και ειδικότερα του νέου Προγράμματος (2023), για το οποίο δήλωσαν απροετοίμαστοι να προχωρήσουν στην εφαρμογή του και να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του. Έπειτα, οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την ποιότητα της εκπαίδευσης σε γενικές γραμμές είχαν θετικό πρόσημο, ενώ οι συσχετίσεις που προέκυψαν από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων/ουσών προβάλλουν νέες προοπτικές για την έρευνα, καθώς υπάρχουν σημεία που αξίζουν περαιτέρω διερεύνηση.el
heal.advisorNameΣακελλαρίου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΣακελλαρίου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΣαρρής, Δημήτριοςel
heal.committeeMemberNameΜιχαλοπούλου, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚούτρας, Βασίλειοςel
heal.committeeMemberNameΘάνος, Θεόδωροςel
heal.committeeMemberNameΖάραγκας, Χαρίλαοςel
heal.committeeMemberNameΚαραδημητρίου, Κωνσταντίνοςel
heal.academicPublisherΣχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages511 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διδακτορικές Διατριβές - ΠΤΝ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.