Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37314
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΓκρέμου, Ευαγγελία-
dc.date.accessioned2024-04-12T10:05:16Z-
dc.date.available2024-04-12T10:05:16Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37314-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.17025-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΤεχνολογίαel
dc.subjectΝηπιαγωγείοel
dc.subjectTechnologyen
dc.subjectKindergartenen
dc.titleΗ χρήση της τεχνολογίας στην περιβαλλοντική εκπαίδευση για την αειφορία στο νηπιαγωγείοel
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠεριβαλλοντική εκπαίδευση και αειφορίαel
heal.classificationEnvironmental education and sustainabilityen
heal.dateAvailable2024-04-12T10:06:16Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2024-01-
heal.abstractΣτόχος της παρούσας μελέτης είναι να εξάγει συμπεράσματα αναφορικά με τη χρήση της τεχνολογίας στην περιβαλλοντική εκπαίδευση για την αειφορία στο νηπιαγωγείο και να αναλύσει τις προοπτικές των νηπιαγωγών σχετικά με τη χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία της αειφορίας, διερευνώντας παράλληλα διδακτικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί, τα συγκεκριμένα εργαλεία και τους πόρους που κατέχουν και τα πλεονεκτήματά τους, την ανταπόκριση των μαθητών σε αυτές τις προσεγγίσεις και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στη διαδικασία. Αρχικά, η μελέτη διερευνά το τοπίο των νέων τεχνολογιών που υιοθετούνται από το νηπιαγωγείο, αναδεικνύοντας τη δυνατότητα εφαρμογής τους σε προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (ΠΕ). Στη συνέχεια, η έρευνα εμβαθύνει στις στάσεις των νηπιαγωγών απέναντι στη χρήση της τεχνολογίας κατά την εκτέλεση περιβαλλοντικών προγραμμάτων. Μέσα από την ανάλυση των δεδομένων που συγκεντρώθηκαν, αναδεικνύονται ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τις γνώσεις και τις στάσεις των νηπιαγωγών αναφορικά με το ρόλο των νέων τεχνολογιών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι οι περισσότεροι νηπιαγωγοί ασχολούνται με τις νέες τεχνολογίες σε καθημερινή βάση για προσωπικούς λόγους, και η πλειοψηφία ενσωματώνει ή έχει την προθυμία να ενσωματώσει αυτές τις τεχνολογίες στην περιβαλλοντική εκπαίδευση προτιμώντας τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας όπως το διαδίκτυο και ο ηλεκτρονικός υπολογιστής. Υπάρχει μια ευρεία προθυμία μεταξύ της πλειοψηφίας να διευρύνουν την κατανόησή τους για τις εφαρμογές υπολογιστών και να αξιοποιήσουν αυτές τις τεχνολογίες για σκοπούς περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Μεταξύ μεταβλητών όπως το επίπεδο εκπαίδευσης, η συμμετοχή σε επιμορφωτικά σεμινάρια ΠΕ, η εργασιακή σχέση και η περιοχή του σχολείου (αστική και μη αστική), μόνο η συμμετοχή σε επιμορφωτικά σεμινάρια ΠΕ παρουσίασε στατιστικά σημαντική διαφορά.-
heal.advisorNameΠλακίτση, Αικατερίνη-
heal.committeeMemberNameΠαγγέ, Πολυξένηel
heal.committeeMemberNameΚολοκούρη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Γκρέμου Ευαγγελία (2024).pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons