Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Γκίγκιλα, Θεολογία | el |
dc.contributor.author | Ζώη, Λαμπρινή | el |
dc.date.accessioned | 2024-04-10T07:54:03Z | - |
dc.date.available | 2024-04-10T07:54:03Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37286 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16997 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Θεατρικό παιχνίδι | el |
dc.subject | Theatrical play | en |
dc.title | Το θεατρικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικία | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Προσχολική εκπαίδευση | - |
heal.classification | Preschool education | - |
heal.dateAvailable | 2024-04-10T07:55:03Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.abstract | Η προσφορά του παιχνιδιού στην παιδική ηλικία είναι αναγνωρισμένη από την αρχαιότητα. Το ίδιο συμβαίνει και με την προσφορά του θεάτρου στην αγωγή των ανθρώπων, και ιδίως των παιδιών. Το θεατρικό παιχνίδι αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη του πνεύματος, της ψυχοσύνθεσης και του χαρακτήρα των παιδιών, ιδιαίτερα στην προσχολική ηλικία που αποδεδειγμένα αποτελεί ένα αναπτυξιακό επίπεδο στη ζωή του ανθρώπου με ιδιαίτερες απαιτήσεις και μεγάλη σημασία στην μετέπειτα εξέλιξη των ψυχοκοινωνικών ικανοτήτων του. Η μελέτη αυτή αποσκοπεί στο να εξερευνήσει την χρήση και την προσφορά του θεατρικού παιχνιδιού σε διάφορους τομείς της ανάπτυξης των παιδιών, πραγματοποιώντας ανασκόπηση στη σχετική βιβλιογραφία. Αποδεικνύεται ότι όχι μόνο προσφέρει σε τομείς όπως η ψυχική υγεία, η κοινωνικοποίηση, η αισθητική αγωγή, η ψυχαγωγία, η συνολική εκπαίδευση, ακόμη και η γλωσσική επικοινωνία, αλλά αποτελεί σημαντικό εργαλείο κατανόησης της έννοιας της διαπολιτισμικότητας από τα παιδιά προσχολικής ηλικίας. | el |
heal.advisorName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 67 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License