Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδωρή, Χριστιάναel
dc.contributor.authorΤσιατσούλη, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2024-04-10T06:22:47Z-
dc.date.available2024-04-10T06:22:47Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37278-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16989-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectTheatrical playen
dc.subjectIntercultural educationen
dc.titleΘεατρικό παιχνίδι και διαπολιτισμικότητα στην προσχολική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευση-
heal.classificationPreschool education-
heal.dateAvailable2024-04-10T06:23:47Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.publicationDate2023-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αφορά τη διερεύνηση της επίδρασης του θεατρικού παιχνιδιού στην εκπαίδευση στην αποδοχή του «άλλου», μέσα από την ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας. Η έννοια της διαπολιτισμικότητας μπορεί να διευρυνθεί ώστε να συμπεριλάβει όλα τα είδη των ανθρώπινων συναντήσεων, όχι μόνο εκείνες πέρα από τα εθνικά σύνορα. υπάρχει μια αίσθηση κατά την οποία οποιαδήποτε συνάντηση με μια «άλλη», «άγνωστη» ή νέα κοινωνική ομάδα μπορεί να θεωρηθεί ως μια μορφή διαπολιτισμικότητας. Για να δώσουμε στη γλώσσα τον κατάλληλο σεβασμό, πρέπει να την εξετάσουμε σε πλούσια, ουσιαστικά πλαίσια για να διερευνήσουμε τις αποχρώσεις, τις ασάφειες και την πολυπλοκότητά της. Το δράμα ως μορφή τέχνης λειτουργεί παράδοξα. αναδεικνύει την πολυπλοκότητα των καταστάσεων και αποκαλύπτει τις πολιτισμικές τους διαστάσεις μέσα από μια διαδικασία επιλογής και απλοποίησης. Το δράμα έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο να παίξει επειδή εμπλέκει συναισθήματα, αλλά βοηθά επίσης τους συμμετέχοντες να αποκεντρωθούν και να δουν τις ανθρώπινες συναντήσεις με νέο τρόπο. Σε μια δραματική αναπαράσταση, το ανθρώπινο κίνητρο και η πρόθεση μπορούν να απλοποιηθούν και να εξεταστούν πιο ρητά.el
heal.advisorNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚανέλλου, Νικολίτσαel
heal.committeeMemberNameΝάτσης, Αντώνηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages64 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons