Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37278
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Θεοδωρή, Χριστιάνα | el |
dc.contributor.author | Τσιατσούλη, Αγγελική | el |
dc.date.accessioned | 2024-04-10T06:22:47Z | - |
dc.date.available | 2024-04-10T06:22:47Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37278 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16989 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Θεατρικό παιχνίδι | el |
dc.subject | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Theatrical play | en |
dc.subject | Intercultural education | en |
dc.title | Θεατρικό παιχνίδι και διαπολιτισμικότητα στην προσχολική ηλικία | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Προσχολική εκπαίδευση | - |
heal.classification | Preschool education | - |
heal.dateAvailable | 2024-04-10T06:23:47Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
heal.publicationDate | 2023 | - |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία αφορά τη διερεύνηση της επίδρασης του θεατρικού παιχνιδιού στην εκπαίδευση στην αποδοχή του «άλλου», μέσα από την ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας. Η έννοια της διαπολιτισμικότητας μπορεί να διευρυνθεί ώστε να συμπεριλάβει όλα τα είδη των ανθρώπινων συναντήσεων, όχι μόνο εκείνες πέρα από τα εθνικά σύνορα. υπάρχει μια αίσθηση κατά την οποία οποιαδήποτε συνάντηση με μια «άλλη», «άγνωστη» ή νέα κοινωνική ομάδα μπορεί να θεωρηθεί ως μια μορφή διαπολιτισμικότητας. Για να δώσουμε στη γλώσσα τον κατάλληλο σεβασμό, πρέπει να την εξετάσουμε σε πλούσια, ουσιαστικά πλαίσια για να διερευνήσουμε τις αποχρώσεις, τις ασάφειες και την πολυπλοκότητά της. Το δράμα ως μορφή τέχνης λειτουργεί παράδοξα. αναδεικνύει την πολυπλοκότητα των καταστάσεων και αποκαλύπτει τις πολιτισμικές τους διαστάσεις μέσα από μια διαδικασία επιλογής και απλοποίησης. Το δράμα έχει έναν ιδιαίτερο ρόλο να παίξει επειδή εμπλέκει συναισθήματα, αλλά βοηθά επίσης τους συμμετέχοντες να αποκεντρωθούν και να δουν τις ανθρώπινες συναντήσεις με νέο τρόπο. Σε μια δραματική αναπαράσταση, το ανθρώπινο κίνητρο και η πρόθεση μπορούν να απλοποιηθούν και να εξεταστούν πιο ρητά. | el |
heal.advisorName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Κανέλλου, Νικολίτσα | el |
heal.committeeMemberName | Νάτσης, Αντώνης | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 64 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License