Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37271
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Φωτιάδου, Αθανασία | el |
dc.contributor.author | Τραϊτοράκη, Μαρίνα | el |
dc.contributor.author | Τραϊτοράκη, Παρασκευή | el |
dc.date.accessioned | 2024-04-09T11:13:33Z | - |
dc.date.available | 2024-04-09T11:13:33Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37271 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16982 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Θεατρικό παιχνίδι | el |
dc.subject | Ανάπτυξη παιδιού | el |
dc.subject | Theatrical play | en |
dc.subject | Child development | en |
dc.title | Η συμβολή των εικαστικών και του θεατρικού παιχνιδιού στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού | el |
dc.title | The contribution of visual arts and theatrical play to child's comprehensive development | en |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Προσχολική εκπαίδευση | - |
heal.classification | Preschool education | - |
heal.dateAvailable | 2024-04-09T11:14:33Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται τη συμβολή των τεχνών στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Ειδικότερα, επικεντρώνεται στο πώς η τέχνη και τα είδη της βοηθούν τα παιδιά να εξελιχθούν ολιστικά. Σε αυτήν την περίπτωση, τα εικαστικά και το θεατρικό παιχνίδι αποτελούν μία ευχάριστη διαδικασία, αφού μέσω αυτών τα παιδιά απελευθερώνονται, ενεργοποιώντας έτσι όλες τις αισθήσεις τους, το νου και το σώμα τους, διεγείροντας ταυτόχρονα και τη φαντασία τους. Σκοπός τους είναι να αποτυπώσουν τα συναισθήμτα και τις εμπειρίες μέσα από ζωγραφισμένες εικόνες και σωματικές αναπαραστάσεις. Με αυτόν τον τρόπο, μας δίνουν πολύτιμο υλικό για να τα κατανοήσουμε. Από την άλλη πλευρά, θέλουμε να δούμε πως τα εικαστικά και το θεατρικό παιχνίδι μπορούν να συμβάλλουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού προσχολικής ηλικίας. Έτσι ώστε, να διαμορφωθεί μία ολοκληρωμένη και δημιουργική προσωπικότητα. Τέλος, στην εργασία πραγματοποιήθηκε μία ποσοτική έρευνα μέσα από την οποία προκύπτει πώς οι παιδαγωγοί προσχολικής ηλικίας στο σύνολό τους, συμφώνησαν πως το θεατρικό παιχνίδι και τα εικαστικά συμβάλλουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και σε ικανοποιητικό βαθμό χρησιμοποιούνται και από τους ίδιους στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα δραστηριοτήτων των βρεφονηπιακών και παιδικών σταθμών. | el |
heal.advisorName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Νάτσης, Αντώνης | el |
heal.committeeMemberName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 93 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΤΡΑΪΤΟΡΑΚΗ ΤΡΑΪΤΟΡΑΚΗ ΦΩΤΙΑΔΟΥ _ECE_2022.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License