Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37264
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Μουσίτσα, Κωνσταντίνα | el |
dc.contributor.author | Μπατσή, Ευτυχία | el |
dc.contributor.author | Παπαστασινού, Χρυσούλα | el |
dc.contributor.author | Σουλιώτη, Κωνσταντίνα | el |
dc.date.accessioned | 2024-04-09T06:56:46Z | - |
dc.date.available | 2024-04-09T06:56:46Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37264 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16975 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Παιδικοί σταθμοί | el |
dc.subject | Θεατρικό παιχνίδι | el |
dc.subject | Μουσική αγωγή | el |
dc.subject | Kindergarten | en |
dc.subject | Theatrical play | en |
dc.subject | Music education | en |
dc.title | Παιδαγωγικές πρακτικές στον παιδικό σταθμό: παραμύθι, μουσική και κίνηση, ζωγραφική, θεατρικό παιχνίδι | el |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Προσχολική εκπαίδευση | - |
heal.classification | Preschool education | - |
heal.dateAvailable | 2024-04-09T06:57:46Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
heal.publicationDate | 2022 | - |
heal.abstract | Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση πρωτογενών δεδομένων που αφορούν παιδαγωγικές πρακτικές που εφαρμόζονται στον παιδικό σταθμό. Πιο συγκεκριμένα, εστιάσαμε στη χρήση του παραμυθιού, της μουσικής και της κίνησης, της ζωγραφικής και του θεατρικού παιχνιδιού. Μέσα στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται ερευνητικά δεδομένα, που αναδεικνύουν τη σημαντική συμβολή των πρακτικών αυτών σε παιδιά της πρώιμης παιδικής και προσχολικής ηλικίας. Τα αποτελέσματα της εργασίας μπορούν να λειτουργήσουν αναστοχαστικά για τη βελτίωση των προγραμμάτων σπουδών που εφαρμόζονται στους παιδικούς σταθμούς, την αλλαγή των αντιλήψεων ότι οι παιδικοί σταθμοί αποτελούν μόνο πλαίσια φροντίδας και την παροχή καταλληλότερης εκπαίδευσης προς τους παιδαγωγούς, σε μια εποχή που η πανδημική κρίση άλλαξε άρδην την εκπαιδευτική πραγματικότητα, φέρνοντας νέα δεδομένα. | el |
heal.advisorName | Καινούργιου, Ελένη | el |
heal.committeeMemberName | Καινούργιου, Ελένη | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 60 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | false | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License