Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤύπη, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2024-04-05T10:18:33Z-
dc.date.available2024-04-05T10:18:33Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37241-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16952-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectTheatrical playen
dc.subjectΠαιδική ηλικίαel
dc.subjectEarly childhooden
dc.titleΤο θεατρικό παιχνίδι στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευση-
heal.classificationPreschool education-
heal.dateAvailable2024-04-05T10:19:34Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.publicationDate2023-
heal.abstractΗ θεατρική αγωγή και η εφαρμογή της μέσω του θεατρικού παιχνιδιού αποτελούν μια ευχάριστη και βιωματική μαθησιακή διαδικασία για παιδιά. Μέσω του θεατρικού παιχνιδιού, τα παιδιά δραματοποιούν γεγονότα από τον κόσμο της φαντασίας ή της πραγματικής ζωής, εκφράζονται ελεύθερα και κοινωνικοποιούνται. Το θεατρικό παιχνίδι ισορροπεί ανάμεσα στο παιχνίδι και το θέατρο, ακολουθώντας τους κανόνες του παιχνιδιού και χρησιμοποιώντας θεατρικές τεχνικές. Η θεατρική αγωγή έχει θετικά αποτελέσματα τόσο στον γνωστικό τομέα όσο και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών. Μέσω αυτής, οι μαθητές συνεργάζονται, αλληλεπιδρούν, γνωρίζονται καλύτερα, αποδέχονται τη διαφορετικότητα και αναπτύσσουν την αυτοπεποίθησή τους. Η επιτυχής εφαρμογή του θεατρικού παιχνιδιού απαιτεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα της κάθε ομάδας. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην εκτέλεση του θεατρικού παιχνιδιού είναι καθοριστικός, καθώς αναλαμβάνει τον ρόλο του εμψυχωτή και του καθοδηγητή. Στο πλαίσιο αυτό, ποικίλες θεατρικές τεχνικές είναι διαθέσιμες για εφαρμογή, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα της ομάδας. Το θεατρικό παιχνίδι περνάει μέσα από τέσσερις διακριτές φάσεις, η κάθε μία εκ των οποίων επιδιώκει να εκπληρώσει έναν συγκεκριμένο σκοπό. Ειδικότερα, στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η θεατρική αγωγή αποτελεί ένα αποτελεσματικό εργαλείο. Το θεατρικό παιχνίδι καλό είναι να προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε παιδιού. Μέσω του θεατρικού παιχνιδιού, τα παιδιά αναπτύσσουν τις γνωστικές τους ικανότητες και συμβάλλουν στην κοινωνικοποίηση τους. Η εκπαίδευση μέσω της θεατρικής αγωγής και της εφαρμογής του θεατρικού παιχνιδιού προσφέρει μια ευχάριστη και εμπειρική μαθησιακή πείρα για τα παιδιά. Το θεατρικό παιχνίδι επιτρέπει στα παιδιά να εκφράσουν ελεύθερα τις ιδέες τους, να κοινωνικοποιηθούν και να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους. Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η θεατρική αγωγή αποτελεί αποτελεσματικό εργαλείο για την προώθηση της συμπερίληψης και την ανάπτυξη των μαθητών.el
heal.advisorNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΚανέλλου, Νικολίτσαel
heal.committeeMemberNameΝάτσης, Αντώνηςel
heal.academicPublisherΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages56 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons