Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37204
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Κουστέρη, Στυλιανή | el |
dc.contributor.author | Μετοχιανάκη, Αικατερίνη | el |
dc.date.accessioned | 2024-04-04T08:56:36Z | - |
dc.date.available | 2024-04-04T08:56:36Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37204 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16915 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Διαφορετικότητα | el |
dc.subject | Ανάπτυξη παιδιού | el |
dc.subject | Diversity | en |
dc.subject | Child development | en |
dc.title | Η αξία του θεατρικού παιχνιδιού στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών και η σχέση του με την διαφορετικότητα | el |
dc.title | The value of theatrical play in the comprehensive growth of children and its relationship with diversity | en |
heal.type | bachelorThesis | - |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.classification | Θεατρικό παιχνίδι | - |
heal.classification | Theatrical play | - |
heal.dateAvailable | 2024-04-04T08:57:36Z | - |
heal.language | el | - |
heal.access | free | - |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
heal.publicationDate | 2023 | - |
heal.abstract | Η παρούσα εργασία αναφέρεται και περιγράφει τον ρόλο και την αξία του θεατρικού παιχνιδιού στα μικρά παιδιά. Το παιχνίδι γενικά στην ζωή των παιδιών αποτελεί ένα μέσο για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας. Το θεατρικό παιχνίδι είναι μια κατηγορία παιχνιδιού που βοηθά το παιδί, μέσω της βιωματικής μάθησης, να εξελίξει όλους τους τομείς ανάπτυξης του. Συγκεκριμένα το θεατρικό παιχνίδι βάζει τα παιδιά σε μια διαδικασία ανάδειξης δυνατοτήτων και ανάπτυξης νέων ικανοτήτων. Επιπλέον δίνει ευκαιρίες να ενεργοποιήσουν νοητικές και κινητικές δεξιότητες, να εκφράσουν συναισθήματα, να απελευθερωθούν και να επικοινωνήσουν. Το θεατρικό παιχνίδι παρακινεί τα παιδιά να πειραματιστούν αλλά και τα ωθεί στην ανακάλυψη ενός νέου κόσμου ή/και στην κατανόηση του πραγματικού κόσμου. Από την φύση του το θεατρικό παιχνίδι εμπλέκει τα παιδιά σε καταστάσεις της ζωής που βιώνουν ή που θα ήθελα να βιώσουν. Ο εμψυχωτής είναι αυτός που έχει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των θεμάτων που πραγματεύονται τα παιδιά με το παιχνίδι τους. Ο εμψυχωτής-παιδαγωγός δεν προσφέρει μόνο ευκαιρίες για θέματα ενασχόλησης αλλά ρυθμίζει την ομάδα με βάσει τις ανάγκες και τις δυνατότητες της και έχει την υποχρέωση να συμπεριλάβει όλα τα παιδιά στο παιχνίδι. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο η εργασία αυτή πραγματεύεται την αξία του θεατρικού παιχνιδιού στην ανάδειξη της διαφορετικότητας είτε αυτή αφορά το πολιτισμικό επίπεδο είτε κάποια αναπηρία. Το θεατρικό παιχνίδι μπορεί να φανερώσει την μοναδικότητα του κάθε ατόμου και να την εκμεταλλευτεί βγάζοντας ένα φανταστικό αποτέλεσμα. Τέλος η παρούσα εργασία, μέσω μιας ποσοτικής έρευνας, δείχνει ότι οι περισσότεροι παιδαγωγοί θεωρούν το θεατρικό παιχνίδι μέσο ανάπτυξης του παιδιού αλλά προτιμάτε αρκετά συχνά στους βρεφονηπιακούς σταθμούς/νηπιαγωγεία για να βοηθήσει τα παιδιά να εξελιχθούν σε όλους τους τομείς ανάπτυξης. | el |
heal.abstract | This paper refers to and describes the role and value of theatrical play in young children. Play, in general, in children’s lives is a means of developing a whole personality. Drama play, in particular, is a category of play that helps the child, through experiential learning, to develop all sectors of his growth. Specifically, theatrical play puts children in a process of highlighting potential and developing new abilities. In addition, it gives toddlers the opportunity to activate mental and motor skills, to express feelings they hide inside, to free themselves and communicate. Theatrical play motivates children to experiment but also pushes them to discover a new world and/or to understand the real world. By its nature, theatrical play involves children in life situations that they experience or that they would like to experience. The animator is the one who has an important role in the development of the issues that the children deal with their game. The animator-pedagogue not only offers opportunities for activities but adjusts the group based on their needs and abilities and has the obligation to include all children in the game. For this very reason, this paper deals with the value of the theatrical play in highlighting diversity, whether it concerns the cultural level or a disability. Drama play can reveal the uniqueness of each person and take advantage of it producing a fantastic result. In conclusion, our paper through a quantitative research shows that most educators consider theatrical play as a means of child development but it is often preferred in nurseries/kindergartens to help children develop in all sectors of growth. | en |
heal.advisorName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
heal.committeeMemberName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
heal.academicPublisher | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
heal.academicPublisherID | teiep | - |
heal.numberOfPages | 188 σ. | - |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ΚΟΥΣΤΕΡΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ_ΜΕΤΟΧΙΑΝΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ_ECEC_2023.pdf | Πτυχιακή εργασία | 2 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License