Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοχάρη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2024-04-04T06:30:00Z-
dc.date.available2024-04-04T06:30:00Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37202-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16913-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΘεατρικό παιχνίδιel
dc.subjectDramatic playen
dc.subjectΠαιχνίδιel
dc.subjectPlayen
dc.titleΤο θεατρικό παιχνίδι στην προσχολική ηλικίαel
dc.titleDramatic play in early childhooden
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευση-
heal.classificationPreschool education-
heal.dateAvailable2024-04-04T06:31:00Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.publicationDate2023-
heal.abstractΤο θεατρικό παιχνίδι αποτελεί το σημαντικότερο μέσο ψυχαγωγίας, έκφρασης και επικοινωνίας για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, γίνεται, αρχικά, μία αναφορά στο παιχνίδι γενικότερα, σε κάποιες θεωρίες και κατηγορίες που υπάρχουν, καθώς και για την αξία που έχει στη ζωή των μικρών παιδιών. Εν συνεχεία, γίνεται εκτενής ανάλυση του θεατρικού παιχνιδιού. Αναφέρονται οι πιο σημαντικές τεχνικές του, τα υλικοτεχνικά μέσα που χρειάζονται για να επιτευχθεί, αλλά και οι τέσσερις φάσεις της δομικής του συγκρότησης. Επιπλέον, τονίζεται η σημασία της παρουσίας του δάσκαλου- εμψυχωτή. Τονίζοντας όλα τα μέσα και τους τρόπους ανάπτυξης του θεατρικού παιχνιδιού, στόχος αυτής της εργασίας είναι να κατανοήσουμε πόσο σημαντική είναι η συμβολή του στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, τόσο στο γνωστικό κομμάτι όσο και στο συναισθηματικό.el
heal.abstractDramatic play is the most important means of entertainment, expression and communication for preschool children. Firstly, in this thesis, a reference is made to the play in general, some theories and categories, as well as its value in the lives of young children. Thereafter, an extensive analysis of dramatic play is made. The most important of its infinite techniques, the material and technical means and the four phases of its structural constitution are mentioned. In addition, the importance of the presence of the teacher- animator is emphasized. By highlighting all the means and ways of dramatic play development, the purpose of this thesis is to understand how important is its contribution to preschool children, both cognitively and emotionally.en
heal.advisorNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΝάτσης, Αντώνηςel
heal.committeeMemberNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.academicPublisherΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages76 σ.-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons