Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37191
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΔελλατόλα, Μαρίνα Καντιάel
dc.contributor.authorΚουβαρά, Ζωήel
dc.contributor.authorΚουτρωτσίου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2024-04-03T09:55:19Z-
dc.date.available2024-04-03T09:55:19Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37191-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16902-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectPreschool ageen
dc.subjectΑπόψεις παιδαγωγώνel
dc.subjectPreschool teacher’s opinionsen
dc.titleΑπόψεις παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας για την αξία του θεατρικού παιχνιδιού στην προσχολική ηλικίαel
dc.titlePreschool teacher’s opinions on the value of theatrical play in preschool ageen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΘεατρικό παιχνίδι-
heal.classificationTheatrical play-
heal.dateAvailable2024-04-03T09:56:19Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία.el
heal.publicationDate2023-
heal.abstractΤα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μία αυξημένη προσοχή στις τέχνες και την ενσωμάτωσή τους στα προγράμματα εκπαίδευσης των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Το θεατρικό παιχνίδι, έχει αναφερθεί ως ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για ένα βρεφονηπιοκόμο/νηπιαγωγό καθώς οι ιδιότητες του φαίνεται ότι βοηθούν στην πολύπλευρη ολοκλήρωση και ανάπτυξη των παιδιών. Ανάμεσα στους τομείς που ενισχύονται από το θεατρικό παιχνίδι, έχουν αναφερθεί η ευχαρίστηση και η εκτόνωση των παιδιών, η κοινωνική και συναισθηματική τους ανάπτυξη, η γνωστική αλλά και η γλωσσική τους ανάπτυξη, η κοινωνικοποίηση, η δημιουργικότητα και η αισθητική τους καλλιέργεια. Η παρούσα έρευνα έρχεται να συμπληρώσει τις ήδη υπάρχουσες και να προσθέσει μία γνώση αναφορικά με την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα, τα προβλήματα που μπορεί να υπάρχουν αλλά και τις απόψεις των Ελλήνων βρεφονηπιοκόμων γενικότερα για τις τέχνες και ειδικότερα για το θεατρικό παιχνίδι και την ενσωμάτωσή του στην εκπαίδευση παιδιών προσχολικής εκπαίδευσης. Οι ευεργετικές δράσεις του θεατρικού παιχνιδιού στην ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας επιβεβαιώνεται και μέσα από την παρούσα έρευνα, ενώ είναι αλήθεια πως διαπιστώθηκαν κάποια κενά ως προς την εφαρμογή των δράσεων που σχετίζονται με το θεατρικό παιχνίδι, τα οποία θα μπορούσαν να επιλυθούν με τη συμβολή όλων των απαραίτητων φορέων. Γενικότερα, τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σε όλες τις περιπτώσεις, απαιτείται ενίσχυση και εντατικοποίηση της έρευνας στα συγκεκριμένα ζητήματα, ώστε να μετρηθεί αναλυτικά τόσο ο αντίκτυπος όσο και οι μηχανισμοί με τους οποίους οι τέχνες γενικότερα και το θέατρο ειδικότερα, μπορούν να επηρεάσουν την ανάπτυξη της πρώιμης παιδικής ηλικίας.el
heal.advisorNameΝούσια, Αλεξάνδραel
heal.committeeMemberNameΝάτσης, Αντώνηςel
heal.committeeMemberNameΚανελλοπούλου, Ελένηel
heal.academicPublisherΤμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικίαel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages139 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δελλατόλα_Κουβαρά_Κουτρωτσίου_ECE_2023.pdf3.45 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons