Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37183Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Γκοντίνου, Δέσποινα | el |
| dc.contributor.author | Ζαχάρη-Τόλη, Μαρία | |
| dc.date.accessioned | 2024-04-03T08:46:24Z | - |
| dc.date.available | 2024-04-03T08:46:24Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37183 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16894 | - |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | Προσχολική εκπαίδευση | el |
| dc.subject | Preschool education | en |
| dc.title | Tο θεατρικό παιχνίδι και η συμβολή του στην αγωγή του παιδιού | |
| dc.title | The theatrical play and its contribution to the education of the child | en |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.type.en | Bachelor thesis | en |
| heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
| heal.classification | Θεατρικό παιχνίδι | - |
| heal.classification | Τheatrical play | - |
| heal.dateAvailable | 2024-04-03T08:47:24Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία. | el |
| heal.publicationDate | 2023 | - |
| heal.abstract | Στην παρούσα εργασία γίνεται μια γενική αναφορά στο παιχνίδι και το θέατρο. Στη συνέχεια, αναφέρονται αναλυτικά το θεατρικό παιχνίδι, οι τεχνικές και ο ρόλος του εκπαιδευτικού. Τέλος, γίνεται λόγος για τον ρόλο του εμψυχωτή, τη συμβολή του στο δραματικό παιχνίδι, καθώς και στις προτεινόμενες δραστηριότητες. Στόχος της έρευνας που πραγματοποιήθηκε είναι να καταγράψουμε τις απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας σχετικά με την αξία και την εκτέλεση του θεατρικού παιχνιδιού, την ανταπόκριση των παιδιών, καθώς και την αξία της παιδικής λογοτεχνίας στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων, διαπιστώθηκε ότι η παιδική λογοτεχνία και το θεατρικό παιχνίδι ενισχύουν την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών. | el |
| heal.advisorName | Κανελλοπούλου, Ελένη | el |
| heal.committeeMemberName | Κανέλλου, Νικολίτσα | el |
| heal.committeeMemberName | Νούσια, Αλεξάνδρα | el |
| heal.academicPublisher | Τμήμα Αγωγής και Φροντίδας στην πρώιμη παιδική ηλικία | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | - |
| heal.numberOfPages | 103 σ. | - |
| heal.fullTextAvailability | false | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
This item is licensed under a Creative Commons License