Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕυθυμιάδη, Χριστίναel
dc.contributor.authorEfthymiadi, Christinaen
dc.date.accessioned2024-04-03T06:41:11Z-
dc.date.available2024-04-03T06:41:11Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37178-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16889-
dc.rightsAttribution 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/*
dc.subjectΝηπιαγωγείοel
dc.subjectΣυνεργασία νηπιαγωγείου και οικογένειαςel
dc.subjectΣχολικές γιορτέςel
dc.subjectKindergartenen
dc.subjectKindergarten and family collaborationen
dc.subjectSchools’ celebrationsen
dc.titleΑπόψεις των Νηπιαγωγών για τη συνεργασία Νηπιαγωγείου-Οικογένειας. Η περίπτωση της δημιουργίας σχολικών γιορτών.el
dc.titleKindergarten teachers’ views on Kindergarten & family collaboration. The case of creating schools’ celebrations.en
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠροσχολική εκπαίδευσηel
heal.classificationPreschool educationen
heal.dateAvailable2024-04-03T06:42:11Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2024-04-03-
heal.abstractΗ σύγχρονη βιβλιογραφία και έρευνες συγκλίνουν στην άποψη ότι το οικογενειακό περιβάλλον είναι εξίσου σημαντικό με το σχολικό και η αλληλεπίδραση των δύο δρα θετικά στην ολόπλευρη εξέλιξη του παιδιού, πνευματική, συναισθηματική, ψυχολογική. Η παρούσα εργασία εστιάζει στις σχολικές γιορτές και πραγματεύεται ειδικότερα τη συνεργασία νηπιαγωγείου-νηπιαγωγού- οικογένειας για τη διοργάνωσή τους. Με δεδομένα ότι ο θεσμικός ρόλος του νηπιαγωγείου και η κατάρτιση και προσωπικότητα του/της νηπιαγωγού είναι καθοριστικής σημασίας για την ομαλή μετάβαση του παιδιού από το οικογενειακό στο σχολικό περιβάλλον και για την ψυχοπνευματική του ανάπτυξη, οι σχολικές γιορτές ως εκφράσεις κοινωνικότητας, ψυχαγωγίας αλλά και διαδραστικής μάθησης μπορούν μέσω της αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων να επιτελέσουν αρτιότερα το ρόλο τους με την εμπλοκή των γονέων στην διοργάνωσή τους. Σκοπός της εν λόγω εργασίας είναι να διερευνήσουμε αν υπάρχει συνεργασία νηπιαγωγείου-οικογένειας για τη δημιουργία σχολικών γιορτών και τι θεωρούν ως σχολική γιορτή οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί και τι οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί. Συγκεκριμένα, τίθενται τα παρακάτω ερευνητικά ερωτήματα: οι εκπαιδευτικοί: α) συνεργάζονται με όλες τις οικογένειες δίνοντας σαφείς, κατανοητές και εφαρμόσιμες πληροφορίες, β)πραγματοποιούν συναντήσεις και αποστολή ενημερωτικού δελτίου σε τακτική βάση και όχι μόνο όταν υπάρχουν προβλήματα, γ) πραγματοποιούν συναντήσεις με σκοπό τη δημιουργία εθελοντικών ομάδων με μέλη τους γονείς, δ) παρέχουν τις κατάλληλες πληροφορίες ώστε να επιτευχθεί η μάθηση στο σπίτι και ε) θεωρούν ότι γιορτή είναι «πανηγυρισμός για σπουδαίο, θρησκευτικό, πολιτικό, οικογενειακό γεγονός» και «διασκέδαση, ανάπαυση» και αναγνωρίζουν στις γιορτές και άλλες λειτουργίες σχετικές με τον παιδαγωγικό, πολιτικό, διαθεματικό και διαπολιτισμικό τους χαρακτήρα; Οι απαντήσεις θα μας διαφωτίσουν κατά πόσο η συνεργασία γίνεται ουσιαστικά ή μόνο τυπικά και επίσης θα διαφανεί ποια είναι η ιδανική συνεργασία για το τέλειο αποτέλεσμα. Η συλλογή των δεδομένων στηρίζεται στο ερωτηματολόγιο της EPSTEIN, κατάλληλα προσαρμοσμένο στο συγκεκριμένο θέμα.el
heal.abstractModern literature and researches converge on the view that the family environment is equally important to school environment and the interaction of these two has a positive effect on the holistic development of the child, intellectual, emotional, psychological. This paper focuses on school celebrations and deals in particular with the cooperation between kindergarten, kindergarten-teacher and family for their organization. The purpose of this study is to investigate whether there is collaboration between kindergarten and families for the creation of school celebrations and what current teachers and prospective teachers consider a school celebration. Specifically, the following research questions are asked: teachers: a) cooperate with all families by giving clear, understandable and applicable information, b) hold meetings and send a newsletter on a regular basis and not only when there are problems, c) hold meetings to create voluntary parent groups, d) provide appropriate information in order learning at home is achieved and e) consider that a school celebration is "celebration of an important, religious, political, family event" and " recreation, relaxation" and recognize in the celebrations additional functions tied to their pedagogical, political, interdisciplinary, and intercultural character? The answers will enlighten us as to whether the collaboration takes place substantially or only formally and it will also become clear what is the ideal collaboration for the perfect result. The collection of data is based on the EPSTEIN questionnaire, appropriately adapted to the specific topic.en
heal.advisorNameΣακελλαρίου, Μαρίαel
heal.committeeMemberNameΡάπτης, Θεοχάρηςel
heal.committeeMemberNameΖάραγκας, Χαρίλαοςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages145 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Ευθυμιάδη Χριστίνα (2024).pdf3.14 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons