Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜανώλης, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚαψαλιάρης, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2024-04-01T11:51:47Z-
dc.date.available2024-04-01T11:51:47Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/37129-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16840-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΔιαδικτυακή λογοθεραπείαel
dc.subjectΤηλεκπαίδευσηel
dc.titleΟι απόψεις των γονέων για την τηλεκπαίδευση και τηλεπρακτική στη λογοθεραπεία
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.classificationΛογοθεραπεία-
heal.dateAvailable2024-04-01T11:52:48Z-
heal.languageel-
heal.accessfree-
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Νοσηλευτικής.
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΣτις μέρες μας, το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στις ζωές όλων των ανθρώπων και η χρήση του αυξάνεται ολοένα και περισσότερο με γρήγορους ρυθμούς. Λόγω της πανδημίας COVID-19 η χρήση του διαδικτύου αυξήθηκε με σκοπό να καλύψει τις ανάγκες μάθησης που δημιουργήθηκαν αντικαθιστώντας την δια ζώσης παρουσία με τεχνικές τηλεκπαίδευσης και τηλεπρακτικής στην εργασία, την μάθηση, την λογοθεραπεία και πολλούς άλλους τομείς. Ο ρόλος των γονέων στην υποστήριξη μάθησης και λογοθεραπείας με τηλεκπαίδευση/τηλεπρακτική ήταν καθοριστικός για την ομαλή λειτουργία Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να διερευνήσει τις απόψεις των γονέων ως προς την χρήση τηλεκπαίδευσης και της τηλεπρακτικής σε συνεδρίες λογοθεραπείας κατά την διάρκεια και μετά την πανδημία. Το δείγμα της πτυχιακής εργασίας αποτελείται από 38 γονείς (Άνδρες:19, Γυναίκες:19). Χορηγήθηκε ανώνυμο ερωτηματολόγιο, το οποίο απευθυνόταν σε γονείς που έχουν παιδί το οποίο λαμβάνει υπηρεσίες λογοθεραπείας ή και κάνει μάθημα από αποστάσεως μέσω τηλεκπαίδευσης/τηλεπρακτικής. Το ερωτηματολόγιο συλλέγει δημογραφικά στοιχεία σε σχέση με τον γονέα, με το παιδί, στοιχεία σχετικά με τις γνώσεις και χρήση τεχνολογίας από το γονέα, και στοιχεία από την εμπειρία σε σχέση με την τηλεκπαίδευση/τηλεπρακτική. Χρησιμοποιήθηκε το Excel για απλή στατιστική περιγραφική. Τα αποτελέσματα αυτής της πτυχιακής εργασίας υποδεικνύουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γονείς ως προς την υποδομή, τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται αλλά και ως προς τις γνώσεις που κατέχουν στα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα, με καλές δεξιότητες στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αλλά λίγες στην σύγχρονη τηλεπρακτικής. Θεωρούν ότι τα παιδιά τους είναι μεν ενεργά στο πλαίσιο της τηλεπρακτικής αλλά οι ίδιοι προτιμούν την δια ζώσης λογοθεραπεία. Επομένως, υποδεικνύεται η ανάγκη για περαιτέρω επιμόρφωση σε θέματα τεχνολογίας και Τηλεπρακτικής. Μελλοντική έρευνα με μεγαλύτερο δείγμα θα δώσει εις βάθος ανάλυση στην τηλεπρακτική στη λογοθεραπεία σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες και τάσεις.el
heal.advisorNameΤόκη, Ευγενία Ι.el
heal.committeeMemberNameΤόκη, Ευγενία Ι.el
heal.academicPublisherΣχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας
heal.academicPublisherIDuoi-
heal.numberOfPages71 σ.-
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΑΝΩΛΗΣ_ΚΑΨΑΛΙΑΡΗΣ_ΛΟΓ_2022.pdf890.88 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons