Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαπαποστόλου, Σταυρούλαel
dc.contributor.authorPapapostolou, Stavroulaen
dc.date.accessioned2024-03-14T11:11:10Z-
dc.date.available2024-03-14T11:11:10Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36967-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16679-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΣκηνικόel
dc.subjectΚοστούμιel
dc.subjectΑλληλεπίδρασηel
dc.subjectΑρχιτεκτονική ματιάel
dc.subjectΑφαίρεσηel
dc.subjectSeten
dc.subjectCostumeen
dc.subjectInteractionen
dc.subjectArchitectural point of viewen
dc.subjectAbstractionen
dc.titleΚίνηση και αντικείμεναel
dc.titleMovement and objectsen
heal.typebachelorThesisel
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.secondaryTitleη αρχιτεκτονική προσέγγιση της σκηνογραφίας μέσα από το έργο της Εύας Μανιδάκηel
heal.secondaryTitlethe architectural approach to scenography through the work of Eva Manidakien
heal.dateAvailable2024-03-14T11:12:10Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πολυτεχνική Σχολήel
heal.publicationDate2024-02-08-
heal.abstractΣτις σύγχρονες θεατρικές παραστάσεις, τα σκηνικά και τα κοστούμια λειτουργούν μαζί για την δημιουργία ενός ποιητικού χώρου. Η σύνθεση των στοιχείων του χώρου υποστηρίζει με οργανικό τρόπο τη δράση. Συχνά, στο θέατρο, επιδιώκονται σχέσεις αλληλεπίδρασης σκηνικού και κοστουμιού. Σήμερα, περισσότερο ίσως από κάθε άλλη εποχή, ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός και ο αρχιτεκτονικός τρόπος σκέψης γενικότερα, έχουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του κόσμου που περιβάλλει τα άτομα που παίζουν πάνω στη σκηνή του θεάτρου. Η παρακάτω ερευνητική εργασία θα επιχειρήσει να εξετάσει τη επίδραση της αρχιτεκτονικής σκέψης στη σύγχρονη σκηνογραφία, μέσα από τη μελέτη του έργου της σκηνογράφου και αρχιτεκτόνισσας Εύας Μανιδάκη και ειδικότερα, μέσα από τη μελέτη του σχεδιασμού και του τρόπου αξιοποίησης στοιχείων του χώρου που σχετίζονται και αλληλοεπιδρούν με την κίνηση των ηθοποιών πάνω στη σκηνή.el
heal.abstractIn contemporary theatrical performances, the sets and the costumes work together to create a poetic space. The composition of the elements of space supports the action in an organic way. Often, in theatre, the interaction between sets and costumes is pursued. Today, perhaps more than ever, architectural design and architectural ways of thinking play an important role in the worldbuilding on the theatre stage. The following research paper will attempt to examine the influence that an architectural way of thinking can have on contemporary stage design, through the study of the work of stage designer and architect Eva Manidaki and, more specifically, through the study of the design process and the way in which elements of space relate and interact with the movement of the performers on stage.en
heal.advisorNameΚοτζιά, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΡυμενίδης, Γεώργιοςel
heal.committeeMemberNameΦιλοξενίδου, Κορνηλίαel
heal.committeeMemberNameΚοτζιά, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages100 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Ερευνητικές εργασίες φοιτητών - ΑΡΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Δ.Ε. Σταυρούλα Παπαποστόλου 2024.pdf7.63 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons