Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36967
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Παπαποστόλου, Σταυρούλα | el |
dc.contributor.author | Papapostolou, Stavroula | en |
dc.date.accessioned | 2024-03-14T11:11:10Z | - |
dc.date.available | 2024-03-14T11:11:10Z | - |
dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36967 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16679 | - |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
dc.subject | Σκηνικό | el |
dc.subject | Κοστούμι | el |
dc.subject | Αλληλεπίδραση | el |
dc.subject | Αρχιτεκτονική ματιά | el |
dc.subject | Αφαίρεση | el |
dc.subject | Set | en |
dc.subject | Costume | en |
dc.subject | Interaction | en |
dc.subject | Architectural point of view | en |
dc.subject | Abstraction | en |
dc.title | Κίνηση και αντικείμενα | el |
dc.title | Movement and objects | en |
heal.type | bachelorThesis | el |
heal.type.en | Bachelor thesis | en |
heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
heal.secondaryTitle | η αρχιτεκτονική προσέγγιση της σκηνογραφίας μέσα από το έργο της Εύας Μανιδάκη | el |
heal.secondaryTitle | the architectural approach to scenography through the work of Eva Manidaki | en |
heal.dateAvailable | 2024-03-14T11:12:10Z | - |
heal.language | el | el |
heal.access | free | el |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πολυτεχνική Σχολή | el |
heal.publicationDate | 2024-02-08 | - |
heal.abstract | Στις σύγχρονες θεατρικές παραστάσεις, τα σκηνικά και τα κοστούμια λειτουργούν μαζί για την δημιουργία ενός ποιητικού χώρου. Η σύνθεση των στοιχείων του χώρου υποστηρίζει με οργανικό τρόπο τη δράση. Συχνά, στο θέατρο, επιδιώκονται σχέσεις αλληλεπίδρασης σκηνικού και κοστουμιού. Σήμερα, περισσότερο ίσως από κάθε άλλη εποχή, ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός και ο αρχιτεκτονικός τρόπος σκέψης γενικότερα, έχουν καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του κόσμου που περιβάλλει τα άτομα που παίζουν πάνω στη σκηνή του θεάτρου. Η παρακάτω ερευνητική εργασία θα επιχειρήσει να εξετάσει τη επίδραση της αρχιτεκτονικής σκέψης στη σύγχρονη σκηνογραφία, μέσα από τη μελέτη του έργου της σκηνογράφου και αρχιτεκτόνισσας Εύας Μανιδάκη και ειδικότερα, μέσα από τη μελέτη του σχεδιασμού και του τρόπου αξιοποίησης στοιχείων του χώρου που σχετίζονται και αλληλοεπιδρούν με την κίνηση των ηθοποιών πάνω στη σκηνή. | el |
heal.abstract | In contemporary theatrical performances, the sets and the costumes work together to create a poetic space. The composition of the elements of space supports the action in an organic way. Often, in theatre, the interaction between sets and costumes is pursued. Today, perhaps more than ever, architectural design and architectural ways of thinking play an important role in the worldbuilding on the theatre stage. The following research paper will attempt to examine the influence that an architectural way of thinking can have on contemporary stage design, through the study of the work of stage designer and architect Eva Manidaki and, more specifically, through the study of the design process and the way in which elements of space relate and interact with the movement of the performers on stage. | en |
heal.advisorName | Κοτζιά, Αικατερίνη | el |
heal.committeeMemberName | Ρυμενίδης, Γεώργιος | el |
heal.committeeMemberName | Φιλοξενίδου, Κορνηλία | el |
heal.committeeMemberName | Κοτζιά, Αικατερίνη | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών | el |
heal.academicPublisherID | uoi | el |
heal.numberOfPages | 100 σ. | el |
heal.fullTextAvailability | true | - |
Appears in Collections: | Ερευνητικές εργασίες φοιτητών - ΑΡΧ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Δ.Ε. Σταυρούλα Παπαποστόλου 2024.pdf | 7.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License