Please use this identifier to cite or link to this item:
https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36941Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Σιούτα, Αικατερίνη | el |
| dc.contributor.author | Τσιώκου, Δέσποινα | el |
| dc.date.accessioned | 2024-03-13T07:13:55Z | - |
| dc.date.available | 2024-03-13T07:13:55Z | - |
| dc.identifier.uri | https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36941 | - |
| dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16654 | - |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/ | * |
| dc.subject | Τραυλισμός | el |
| dc.subject | Stuttering | en |
| dc.title | Τραυλισμός στην παιδική ηλικία | el |
| dc.title | Stuttering in childhood | en |
| heal.type | bachelorThesis | - |
| heal.type.en | Bachelor thesis | en |
| heal.type.el | Προπτυχιακή/Διπλωματική εργασία | el |
| heal.classification | Λογοθεραπεία | - |
| heal.classification | Speech language therapy | - |
| heal.dateAvailable | 2024-03-13T07:14:55Z | - |
| heal.language | el | - |
| heal.access | free | - |
| heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
| heal.publicationDate | 2022 | - |
| heal.abstract | Η παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε, με στόχο τη διερεύνηση και την κατανόηση του τραυλισμού στην παιδική ηλικία. Στην εργασία παρουσιάζεται η ιστορική αναδρομή του τραυλισμού, επιδημιολογικά στοιχεία ανά τον κόσμο, καθώς και ποικίλες θεωρίες, αναφορικά με τη γενεσιουργό του αιτία. Εν συνεχεία, επισημαίνονται οι επιδράσεις της γενετικής και των διαφόρων περιβαλλοντικών παραγόντων στην εμφάνιση του τραυλισμού, καθώς και οι δομικές και λειτουργικές εγκεφαλικές διαφορές ανάμεσα σε παιδιά με τραυλισμό και σε παιδιά χωρίς τραυλισμό, όπως αυτές αναδεικνύονται με τη βοήθεια του ηλεκτροεγκεφαλογραφήματος. Επίσης, γίνεται εκτενής αναφορά στις διαφορές φύλου που συναντώνται στον τραυλισμό, καθώς και στη συνύπαρξη του τραυλισμού με άλλες αναπτυξιακές διαταραχές. Επιπρόσθετα, στην εργασία γίνεται αναφορά στη σύνδεση μεταξύ τραυλισμού και διαφόρων μορφών επιληψίας, καθώς και στο πώς έχει επιδράσει η πανδημία του Covid- 19 στην εν λόγω διαταραχή της ροής της ομιλίας- εμφάνιση συμπτωμάτων τραυλισμού σε ασθενή με Covid-19, επίδραση του social distancing σε άτομα με τραυλισμό, τηλεσυνεδρίες εν καιρώ πανδημίας. Επιπλέον, η παρούσα εργασία θίγει ποια σταθμισμένα tests χρησιμοποιούνται, με στόχο την καλύτερη δυνατή αξιολόγηση του τραυλισμού (σοβαρότητα, συχνότητα, διάρκεια), καθώς και τις θεραπείες (φαρμακολογικές και μη) που εφαρμόζονται, με στόχο τη βελτίωση της ευχέρειας της ομιλίας. Επιπροσθέτως, επισημαίνεται ο καθοριστικός ρόλος του κλινικού, αλλά και των γονέων, καθ’ όλη τη διάρκεια της θεραπευτικής διαδικασίας. Εν κατακλείδι, γίνεται εκτενής αναφορά στην πρόγνωση του ασθενούς, μετά το πέρας των θεραπευτικών συνεδριών. | el |
| heal.abstract | The present work was carried out, with the aim of investigation and deep understanding of stuttering in childhood. The paper presents the historical review of stuttering, epidemiological data around the world, as well as various theories, regarding its generative cause. Subsequently, the effects of genetics and various environmental factors on the appearance of stuttering are highlighted, as well as structural and functional brain differences between children with stuttering and children without stuttering, as revealed via the electroencephalogram. Also, extensive reference is made to the gender differences in stuttering, as well as the coexistence of stuttering with other developmental disorders. In addition, this paper mentions the connection between stuttering and various types of epilepsy, as well as how Covid-19 pandemic has affected stuttering- appearance of stuttering symptoms in a patient with Covid-19, effect of social distancing on people who stutter, teleconferences in times of Covid- 19 pandemic. Also, the present study mentions the formal tests that are used for the assessment of childhood stuttering (severity, frequency, duration), as well as the treatments (pharmacological and non-pharmacological) that are applied, aiming to the improvement of speech fluency. Additionally, clinician’s and parents’ fundamental role in therapeutic process is highlighted. In conclusion, extensive reference is made to the prognosis of patient, after the end of therapeutic sessions. | en |
| heal.advisorName | Παυλίδου, Ευτέρπη | el |
| heal.committeeMemberName | Ταφιάδης, Διονύσιος | el |
| heal.committeeMemberName | Παυλίδου, Ευτέρπη | el |
| heal.committeeMemberName | Νάσιος, Γρηγόριος | el |
| heal.academicPublisher | Τμήμα Λογοθεραπείας | el |
| heal.academicPublisherID | teiep | - |
| heal.numberOfPages | 263 σ. | - |
| heal.fullTextAvailability | true | - |
| Appears in Collections: | Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογοθεραπείας ΤΕΙ Ηπείρου | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Σιούτα_Τσιώκου_SLT_2022.pdf | Πτυχιακή εργασία | 1.91 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License