Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΒαρτζιώτη, Ειρήνηel
dc.contributor.authorVartzioti, Eirinien
dc.date.accessioned2024-03-12T06:52:46Z-
dc.date.available2024-03-12T06:52:46Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36925-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16638-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΕκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςel
dc.subjectΝέο Οικολογικό Παράδειγμαel
dc.subjectSecondary school teachersen
dc.subjectNew Ecological Paradigmen
dc.titleΟι περιβαλλοντικές στάσεις των καθηγητών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ιωαννίνων βασισμένες στο αναθεωρημένο Νέο Οικολογικό Παράδειγμαel
dc.titleThe environmental attitudes of the secondary education teachers of Ioannina based on the revised New Ecological Paradigmen
dc.typemasterThesisen
heal.typemasterThesisel
heal.type.enMaster thesisen
heal.type.elΜεταπτυχιακή εργασίαel
heal.classificationΠεριβαλλοντική εκπαίδευσηel
heal.classificationEnvironmental educationen
heal.dateAvailable2024-03-12T06:53:46Z-
heal.languageelel
heal.accessfreeel
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.publicationDate2024-03-01-
heal.abstractΗ παρούσα εργασία αποσκοπεί στην διερεύνηση των στάσεων των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων με βάση την κλίμακα δηλώσεων του αναθεωρημένου Νέου Οικολογικού Παραδείγματος. Η έρευνα διενεργήθηκε με δειγματοληπτικό σχεδιασμό και συνέλεξε δημογραφικά στοιχεία (φύλο, ηλικία, έτη υπηρεσίας, ειδικότητα, σχολείο και πληροφόρησης για περιβαλλοντικά θέματα), στοιχεία που αφορούν την ενασχόληση των εκπαιδευτικών με σχολικά προγράμματα (Πολιτιστικά, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικά, ευρωπαϊκά) και επιμορφώσεις σε ζητήματα περιβάλλοντος. Διενεργήθηκε στατιστική ανάλυση και παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα αυτής.el
heal.abstractThis paper aims to investigate the attitudes of the teachers of the Secondary Education of Ioannina based on the scale of statements of the revised New Ecological Paradigm. The research was carried out with a sample design and collected demographic data (gender, age, years of service, specialty, school and information on environmental issues), data concerning teachers' engagement with school programs (Cultural, Health Education, Environmental, European) and training on environmental issues. Statistical analysis was performed and its results presented.en
heal.advisorNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.committeeMemberNameΚορνελάκη, Αθηνάel
heal.committeeMemberNameΚολοκούρη, Ελένηel
heal.committeeMemberNameΠλακίτση, Αικατερίνηel
heal.academicPublisherΠαιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγώνel
heal.academicPublisherIDuoiel
heal.numberOfPages133 σ.el
heal.fullTextAvailabilitytrue-
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΠΤΝ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Βαρτζιώτη Ειρήνη (2024).pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons