Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36905
Title: Ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ για τη δημιουργία μιας νέας μονάδας ιχθυοκαλλιέργειας
Developing a marketing plan for a new start-up: the case of an aquaculture establishment
Institution and School/Department of submitter: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών
Subject classification: Μάρκετινγκ
Marketing
Keywords: Ιχθυοκαλλιέργεια,Στρατηγικό σχέδιο,Ηλεκτρονικό κατάστημα,Προώθηση προιόντων,Χρηματοοικονομική ανάλυση,Aquaculture,Fish farming,Marketing plan,Online store,Product promotion,Financial analysis
URI: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36905
http://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16618
Appears in Collections:Διατριβές Μεταπτυχιακής Έρευνας (Masters) - ΛΧ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Μ.Ε. Πανταζή Υπαπαντή (2024).pdf938.14 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons