Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣουλιώτης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2024-02-15T10:49:50Z-
dc.date.available2024-02-15T10:49:50Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36787-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16500-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectNetflix, Digital only business, Internet, Advantages, Disadvantagesen
dc.titleΨηφιακές μόνο επιχειρήσεις μία τάση της εποχής ή μία νέα πραγματικότητα;el
dc.titleDigital only business a trend of the era or a new reality?en
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΑ/Α 822el
heal.classificationΨηφιακή μόνο επιχείρηση, Διαδίκτυο, Πλεονεκτήματα, Μειονεκτήματα-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.publicationDate2022-
heal.abstractΟι ψηφιακές μόνο επιχειρήσεις είναι επιχειρήσεις οι οποίες βασίζονται αποκλειστικά στο διαδίκτυο και δεν έχουν κανένα φυσικό κατάστημα. Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια συνεχόμενη ανοδική πορεία για τις ψηφιακές μόνο επιχειρήσεις που σε συνδυασμό με την πανδημία που πλήττει όλο τον κόσμο τα τελευταία τρία χρόνια έθεσε τις βάσεις έτσι ώστε οι επιχειρήσεις αυτές να μην είναι άλλη μια τάση της σύγχρονης εποχής, αλλά μια νέα πραγματικότητα η οποία με την πάροδο του χρόνου θα εξελιχθεί και θα γίνει ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια πολλών ανθρώπων βοηθώντας τόσο στην πρόοδο της οικονομίας αλλά και της ίδιας της κοινωνίας. Η παρακάτω πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε 2 μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από κεφάλαια τα οποία στοχεύουν στο πως να γίνει αντιληπτό ποια είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια ψηφιακή εταιρία και σε μια ψηφιακή μόνο εταιρία, ποιο είναι το κόστος δημιουργίας μια ψηφιακής μόνο επιχείρησης στο διαδίκτυο σε σχέση με ένα ψηφιακό κατάστημα, ποια δομή πρέπει να ακολουθήσουν οι υπεύθυνοι έτσι ώστε το κατάστημα να περιέχει όλες τις ανέσεις για μια ασφαλής και ευδιάθετη περιήγηση στο κατάστημα ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποιους κινδύνους ελλοχεύει το διαδίκτυο για τις ψηφιακές αποκλειστικά επιχειρήσεις, εάν ο κορονοϊός έπληξε θετικά η αρνητικά αυτές τις επιχειρήσεις, αλλά και πως οι φρενήρεις ρυθμοί που επιβάλλει η παγκοσμιοποίηση τις επηρεάζουν. Επίσης αναλύεται πως μια ψηφιακή μόνο επιχείρηση πρέπει να σχεδιάσει μία στρατηγική μαρκετινγκ και σε συνδυασμό με τα ψηφιακά εργαλεία που είναι διαθέσιμα να αντιμετωπίσει τους ανταγωνιστές της. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας χωρίζεται σε 4 κεφάλαια και παρουσιάζει την μελέτη περίπτωσης του Netflix μια αμιγώς ψηφιακής επιχείρησης. Στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ιδέα της εταιρίας πως ιδρύθηκε και τι προσφέρει, στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι μεγάλοι ανταγωνιστές που αντιμετωπίζει η εταιρία απο την ίδρυση της μέχρι και το 2022 ενώ στα επομένα 2 κεφάλαια αναλύονται τα βασικά σημεία στρατηγικής που ακολουθεί η πλατφόρμα. Στο τελευταίο κεφάλαιο παραδίδεται μια ανάλυση swot του Netflix που είναι χρήσιμη στην προσπάθεια που γίνεται για να κατανοήσει κανείς το επιχειρηματικό μοντέλο που ακολουθεί ποιους κινδύνους περιέχει αλλά και ποιές ευκαιρίες μπορεί να εκμεταλλευτεί.el
heal.abstractDigital only businesses are businesses that are solely based on the internet and do not have any physical stores. In recent years there has been a continuous upswing in digital only businesses, which combined with the pandemic that has been affecting the whole world for the last three years has set the stage, for these businesses to not be another trend of the modern age but a new reality which over time will evolve and become a powerful tool in the hands of many people helping both the progress, of the economy and society itself. The following thesis is divided into 2 parts. The first part consists of chapters, that aim to understand what is the difference between a digital company and a digital only company, what is the cost of creating a digital only business on the internet in relation to a digital store, what structure should be followed by those in charge so that the store contains all the amenities for a safe and pleasant browsing in the store, what are the advantages and what are the risks of the internet for digital only businesses if the corona virus has positively or negatively affected these businesses, but and how the frenetic rhythms imposed by globalization affect them. It is also analyzed how a digital only business must design a marketing strategy and in conjunction with the digital tools available to face its competitors. In the second part of the paper, it is divided into 4 chapters and presents the case study of Netflix a purely digital business. The first chapter presents the idea of the company, how it was founded and what it offers, the second chapter presents the major competitors the company faces from its foundation until 2022, while the following 2 chapters analyze the key points of strategy followed by the platform. In the last chapter, a swot analysis of Netflix is given which is useful in the effort made to understand the business model it follows, what risks it contains and what opportunities it can exploit.en
heal.advisorNameΑναγνωστάκης, Αριστείδηςel
heal.committeeMemberNameΚυπριωτέλης, Ευστράτιοςel
heal.committeeMemberNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages79-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons