Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36786
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΙωάννου, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2024-02-15T10:49:15Z-
dc.date.available2024-02-15T10:49:15Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36786-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16499-
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.subjectΟικονομοτεχνική μελέτη, Επιχειρηματικό πλάνο, Μάρκετινγκel
dc.subjectFecibility study, Business Planning, Marketingen
dc.titleΕπιχειρηματικό σχέδιο ξενοδοχειακής επιχείρησηςel
dc.titleHotel business planen
heal.typebachelorThesis-
heal.type.enBachelor thesisen
heal.type.elΠροπτυχιακή/Διπλωματική εργασίαel
heal.generalDescriptionΑ/Α 810el
heal.classificationΞενοδοχεία-
heal.languageel-
heal.accesscampus-
heal.recordProviderΣχολή Οικονομικών και Διοικητικών Επιστημών. Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.el
heal.publicationDate2023-02-
heal.abstractΣτην παρούσα πτυχιακή εργασία θα ασχοληθούμε με το ρόλο της Οικονομοτεχνικής Μελέτης, του Επιχειρηματικού Σχεδίου αλλά και του Μάρκετινγκ στην ανάπτυξη κι επιβίωση των σύγχρονων επιχειρήσεων. Η εποχή όπου επικρατούσε το παραδοσιακό μοντέλο διοίκησης επιχειρήσεων έχει εξελιχθεί, όπως εξελίσσονται όλα γύρω μας. Συνεπώς οι επιχειρηματίες που θέλουν να βλέπουν την επιχείρηση τους να ανθοφορεί, θα πρέπει να ενσωματώσουν σύγχρονα εργαλεία διοίκησης στον τρόπο που την διαχειρίζονται. Σε αυτό το σημείο, κάνουν την εμφάνισή τους οι έννοιες της οικονομοτεχνικής μελέτης, του επιχειρηματικού σχεδίου και του μάρκετινγκ . Στην παρούσα εργασία, παρουσιάζεται και αναλύεται η σπουδαιότητα τους, ως σύγχρονα εργαλεία που συντελούν στην ανάπτυξη, την οργάνωση, την λειτουργία και την βιωσιμότητα υφιστάμενης επιχείρησης ή συντονίζουν ώστε η επιχειρηματική ιδέα να μετατραπεί σε πραγματική. Επίσης Συμπεριλαμβάνεται Οικονομοτεχνική Μελέτη που αφορά την ίδρυση και κατασκευή ξενοδοχειακού τύπου παραδοσιακού καταλύματος.el
heal.abstractThis undergraduate thesis deals with the role of Feasibility study, Business planning as well as the role of Marketing in the development and subsistence of contemporary businesses. The era, during which the conventional model of business administration dominated, has been evolved like everything else surrounding us. As a result, entrepreneurs who wish to see their business thrive will have to incorporate modern administrative tools regarding the issue of management. At this point, the notions of Feasibility study, Business planning and Marketing emerge. In this thesis, the importance of all these contemporary tools is introduced and analysed, as they contribute to the development, organization, function as well as the sustainability of an existing business or they even coordinate so as an entrepreneur idea can be turned into reality. Moreover, there is included a Feasibility study concerning the establishment and construction of a hospitality traditional accommodation.en
heal.advisorNameΤριάρχη, Ειρήνηel
heal.committeeMemberNameΠαππά, Παρασκευήel
heal.committeeMemberNameΚόλιας, Γεώργιοςel
heal.academicPublisherΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherIDteiep-
heal.numberOfPages90-
heal.fullTextAvailabilityfalse-
Appears in Collections:Προπτυχιακές εργασίες Τμ. Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής ΤΕΙ Ηπείρου

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons