Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author-el
dc.date.accessioned2024-02-14T16:03:03Z-
dc.date.available2024-02-14T16:03:03Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36692-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16405-
dc.descriptionΣχέδιο ευθυνών και προβλημάτων.Εθνικό συμβούλιο τουρισμούel
dc.format.extent2σ.-
dc.titleΟ τουρισμός αποκτά-- marketing και brandingel
dcterms.bibliographicCitationΤουρισμός και οικονομία : μηνιαίο τουριστικό περιοδικό-
dcterms.issued2005-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΤουρισμός και οικονομία : μηνιαίο τουριστικό περιοδικό (έτος 32ο, τεύχ.312, (ΝΟΕ. 2005), σ. 62-63)el
heal.publisherΌμιλος Καλοφωλιά,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.