Please use this identifier to cite or link to this item: https://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36465
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.author-el
dc.date.accessioned2024-02-14T15:45:35Z-
dc.date.available2024-02-14T15:45:35Z-
dc.identifier.urihttps://olympias.lib.uoi.gr/jspui/handle/123456789/36465-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26268/heal.uoi.16178-
dc.format.extent8σ.-
dc.titleΈρευνα CSR 2009 : Η ενσυνείδητη πράξη "τιμωρίας": ο πολίτης εκδηλώνει πιο έντονα τη θέση του με δράση.el
dcterms.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management-
dcterms.issued2011-
heal.typejournalArticleel
heal.type.enJournal articleen
heal.type.elΆρθρο Περιοδικούel
heal.generalDescription16304-
heal.languageelel
heal.recordProvideruoi
heal.bibliographicCitationΕπιστημονικό marketing management (τεύχ.79, (ΦΕΒ. 2011), σ.54-61)el
heal.publisherMorax,el
heal.journalTypepeer reviewedel
Appears in Collections:Αποδελτίωση περιοδικών

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.